زمان خبر:15 دقیقه قبل

درحالی که قبلا مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری رمزارزی Three Arrow Capital از اتریوم انتقاد کرده و آن را کنار گذاشته بود، طی 2 روز گذشته مقدار قابل توجهی اتریوم را از صرافی های متمرکز مختلف دریافت کرده است.

مجموعه ای از تراکنش های بزرگ اتریوم

تراکنش های بزرگ در مدت دو روز به طور مداوم در آدرس این صندوق مشاهده شده است. تنها دو ساعت قبل از زمان انتشار این خبر، کیف پول این صندوق 27,000 سکه اتریوم به ارزش تقریبی 108 میلیون دلار دریافت کرده است.

 

 

یک روز قبل، صندوق 14000 اتریوم به ارزش تقریبی 56 میلیون دلار و همین مقدار را سه روز پیش در بسیاری از تراکنش‌های کوچکتر به ارزش 2000 اتریوم تا 12000 واحد دریافت کرده است.

فعالیت خرید اخیر صندوق ممکن است نشانه ای از انباشتگی در طی آخرین افت بازار باشد. از آنجایی که اتریوم 27 درصد از ارزش خود را در پایین ترین روند محلی از دست داد، صندوق ها و سرمایه گذاران بزرگ توانستند این دارایی را با تخفیف قابل توجهی در طول فروش بازار خریداری کنند.

رابطه پیچیده مدیر عامل صندوق با اتریوم

پیش از این، مدیرعامل و بنیانگذار سری ارو کپیتال اعلام کرده بود که با وجود تمام حمایت‌هایی که در گذشته از اتریوم داشته، تصمیم گرفته است که اتریوم را کنار بگذارد. مشکل اصلی او با این شبکه، ناتوانی تازه واردان برای پرداخت هزینه های زنجیره ای به دلیل کارمزدهای بالا بوده است.

اما بعد از آن، ژو، توییت قبلی خود را با گفتن این که در لحظات ناراحتی از کلمه اشتباه استفاده کرده است، “پس گرفت”. مدیر عامل صندوق همچنین اشاره کرده است که به تلاش هایی که برای ساخت راه‌حل‌های لایه دوم، که به اتریوم در مقیاس‌بندی کمک می‌کند، احترام می‌گذارد، اما همچنین ترجیح می‌دهد که توسعه بیشتر لایه اول را ببیند که شبکه اصلی را برای کاربران جدید مقرون به صرفه می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: U.today



منبع