زمان خبر:1 ساعت قبل

یک هیئت منصفه فدرال در ناحیه جنوبی فلوریدا به این نتیجه رسیده است که دکتر کریگ رایت(Craig Wright)، ساتوشی ناکاموتو(Satoshi Nakamoto) خودخوانده که به عنوان متهم در دادگاه رایت علیه کلیمن(Kleiman) عمل کرده است، مسئول نقض شراکت خود با دانشمند کامپیوتر، دیو کلیمن(Dave Kleiman) نیست و او را در همه موارد به جز یک مورد تبرئه می کند.

هیئت منصفه همچنین 100 میلیون دلار غرامت به W&K Info Defense، شرکتی که 1.1 میلیون بیت کوین مبهم را در مرکز اختلاف و بحث ، استخراج کرد، تعیین کرد. رایت مسئول تبدیل و اعمال سلطه بر اموال متعلق به شخص دیگری بود.

این محاکمه به منظور تعیین سرنوشت ذخیره عظیم بیت کوینی بود که این دانشمند کامپیوتر استرالیایی ادعا می کند که او کنترل می کند.

رئیس ان چین (nChain) توسط شاکی آیرا کلیمن (Ira Kleiman) که نماینده املاک و W&K Info Defense بود به دادگاه برده شد. برادر او، دیو کلیمن، قبل از فوت در سال 2013 (1392) در کنار این تاجر استرالیایی کار می کرد.

رایت متهم به کلاهبرداری از شریک تجاری خود به وسیله املاک کلیمن شد. شاکی درخواست 50 درصد از ثروت ادعایی رایت و همچنین دارایی معنوی وی را داشت.

استفان دی. پالی(Stephen D. Palley)، شریک شرکت حقوقی اندرسون کیل(Anderson Kill) مستقر در واشنگتن، اظهار داشته است که رای هیئت منصفه برای رایت مطلوب نیست.

Palley - کریگ رایت، به پرداخت 100 میلیون دلار خسارت محکوم شد!

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع