زمان خبر:48 دقیقه قبل

طبق داده های CoinMarketCap، چین لینک (Chainlink) در 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافته است. شبکه Chainlink به ادغام با چندین پروتکل DeFi و پروژه های GameFi ادامه می دهد. در نتیجه، پذیرش آن در حال رشد بوده است.

در 7 دسامبر(16 آذر)، سولار بیم (Solarbeam)، بزرگترین صرافی غیر متمرکز (DEX) در پاراچین مبتنی بر کوساما(Kusama) مون ریور(Moonriver)، اعلام کرد که فیدهای قیمت Chainlink را در پلتفرم وام دهی و استقراضی آینده خود در Moonriver ادغام می کند. قبل از آن، فلوکی اینو(Floki Inu)، رقیب دوج کوین (Dogecoin) اظهار داشت که Chainlink را یکپارچه کرده است تا عملکردهای مالی غیرمتمرکز یا DeFi را به جامعه خود بیاورد.

Chainlink شبکه های اوراکل را توسعه می دهد که داده های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین متصل می کند. شبکه Chainlink به لطف اپراتورهای نود مانند دویچه تلکام تی سیستم (Deutsche Telekom’s T-Systems)، سوئیس کام (Swisscom) و اسوشیتد پرس (Associated Press)، بیش از 80 میلیارد دلار ارزش قفل شده در قراردادهای هوشمند را در چندین بلاک چین در صنایع از جمله DeFi، بیمه و بازی فعال و تضمین می کند.

چین لینک (LINK)، دارایی اصلی شبکه Chainlink، پس از بازگشت از پایین ترین سطح فروش 16.72 دلاری، برای سومین روز به طور پیوسته در حال صعود است. LINK در حال حاضر با قیمت 22.44 دلار معامله می شود و بر اساس ارزش بازار در رتبه 21 قرار دارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع