فیلیکتو (Flickto)، یک پروژه مبتنی بر کاردانو(Cardano) با ابزارهای دنیای واقعی، به مشکلات تولیدکنندگان محتوا با ابزارهای کاردانو (ADA) محور می‌پردازد.

نحوه استفاده Flickto از کاردانو برای ارتقای سازندگان

لانچ پد راه‌اندازی رسانه غیرمتمرکز فیلیکتو (FLICK)، یک پیشنهاد اولیه صرافی غیرمتمرکز را در لانچ ‌پد پیشرو مبتنی بر کاردانو، Kick.io اعلام می‌کند. این توکن‌فروشی، توکن‌های FLICK را به اکثر سرمایه‌گذاران خرد معرفی می‌کند و به Flickto اجازه می‌دهد تا برای مراحل بعدی پیشرفت خود، سرمایه جمع‌آوری کند.

 

Flickto، اساس فنی را برای تامین مالی جمعی برای ارتقای محتوای رسانه ای فراهم می کند. علاقه مندان به کریپتو می توانند از تبلیغ و توزیع محصولات رسانه ای مورد علاقه خود با دارایی های دیجیتال، پشتیبانی کنند.

برای چنین محصولات پیچیده ای، نیاز شدیدی به یک بلاک چین کم هزینه، سریع و کارآمد وجود دارد. به این ترتیب، تیم Flickto، کاردانو را به دلیل عملکرد بالا و طراحی فنی جدید خود انتخاب کرده است.

همچنین، کاردانو دارای یک جامعه جهانی بزرگ و پر جنب و جوش است که برای پروژه های غیرمتمرکز دنیای واقعی بسیار مهم است. دارندگان ADA یک گروه متمرکز برای پیشرفت Flickto و توزیع توکن های FLICK هستند.

جوایز FLICK، مشوق اصلی کاربران برای شرکت در فعالیت‌های Flickto مرتبط با محتوا و سهام است. سپس، FLICK در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز‌ مبتنی بر کاردانو فهرست می‌شود تا به دارندگان اجازه داد و ستد داده و آن را در مکانیسم‌های شخص ثالث به اشتراک بگذارند.

انتشار توکن های FLICK، محرک دیگری برای پذیرش انبوه راه حل های Flickto در اکوسیستم Web3 خواهد بود.

FLICK چیست: توکنومیک و برنامه های آینده

عرضه اولیه استخر استیکینگ (ISPO)، راه اصلی برای اکوسیستم Flickto برای جمع آوری سرمایه برای حامیان پروژه است. نه بر خلاف سهام کاردانو برای ADA، ISPO های Flickto را باید ابزاری برای دارندگان توکن در نظر گرفت تا از محصولات مورد علاقه خود حمایت کنند.

علاوه بر جوایز FLICK، شرکت‌کنندگان در ISPOها می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) را به عنوان پاداش اضافی از پروژه‌های فهرست‌شده توسط Flickto دریافت کنند. دریافت جوایز شرط بندی، تنها راه برای به دست آوردن FLICK قبل از لیست های رسمی آن در صرافی‌های متمرکز (CEX) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است. تا کنون، ISPOهای فلیکتو،  1500000 ADA در کل ارزش قفل شده (TVL) جمع آوری کرده اند.

عرضه کل فلیکتو 5,000,000,000 توکن است. 40 درصد از این عرضه به پاداش های ISPO، 20 درصد برای فروش و عرضه اولیه صرافی های غیرمتمرکز (IDO) اختصاص دارد، در حالی که ابتکارات نقدینگی و خزانه داری 15 درصد از عرضه FLICK تامین می شود.

تیم، مشاوران و شرکای آن 15 درصد از FLICK را دریافت خواهند کرد، در حالی که 10 درصد باقیمانده به نیازهای بازاریابی و عملیات منتقل می شود.

فلیکتو با انتشار اخبار در مورد مأموریت خود، با سابقه داران رسانه‌ای، بن موریس(Ben Morris) و گراینت هاروارد جونز(Geraint Harvard Jones) همکاری کرد.

در سال 2022 (1401)، فلیکتو قصد دارد ایردراپ‌های NFT، پیش‌فروش توکن و مشوق‌های نقدینگی DEX، و همچنین راه‌اندازی بتا محصول اصلی و برنامه خرده‌فروشی مرتبط با آن را سازماندهی کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع