زمان خبر:15 دقیقه قبل

شرکت غول پرداخت، مسترکارت (Mastercard)، روز پنجشنبه اعلام کرد، با پنج استارت آپ برای حل چالش های جهانی بلاکچین به عنوان بخشی از برنامه “Start Path Crypto” همکاری می کند.

مسترکارت برنامه Start Path را در سال 2014 (1397) راه اندازی کرده است تا راهی برای کمک به استارتاپ های مرحله بعدی برای توسعه کسب و کارشان باشد. اکنون واحد استارت پث کریپتو این شرکت با سازنده قراردادهای هوشمند Ava Labs، برنامه بانکداری تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی Envel، پلتفرم پس‌انداز همتا به همتا Kash، برنامه بانکداری بیت‌کوین LVL و پلتفرم پاداش رمزنگاری NiftyKey همکاری خواهد کرد.

آوا لبز یا آزمایشگاه آوالانچ، بیشتر به خاطر ساخت بلاکچین آوالانچ، یک رقیب اتریوم که برنامه های غیرمتمرکز (dapps) و ایجاد بلاکچین های سفارشی در اکوسیستم خود را تسهیل می کند، شناخته شده است. طبق گفته DeFi Llama، کل ارزش قفل شده (TVL) در اکوسیستم دیفای آوالانچ حدود 12.6 میلیارد دلار است. کل ارزش قفل شده نشان دهنده ارزش دلاری همه رمزارز های قفل شده در قراردادهای هوشمند یک پروژه وام غیرمتمرکز است.

جس ترنر (Jess Turner)، معاون اجرایی زیرساخت‌های دیجیتال جدید و فینتک مسترکارت، در بیانیه‌ای گفت: “خواه افزایش آزادی مالی باشد یا یک سرویس ارزش افزوده جدید با استفاده از استیبل کوین ها، ما معتقدیم گروه های جدید ما از شرکت های دارایی دیجیتال و رمزارز استارت پث همراه با تخصص مسترکارت در این فضا، دسترسی به روش های جدید پرداخت و اولویت بندی انتخاب را برای مصرف کنندگان تسریع خواهند کرد.”

Competitor Visa یک برنامه شتاب دهنده مشابه به نام “Fast Track” را در سال 2019 (1398) راه اندازی کرد و به لیست شرکای خود اضافه نمود که شامل پلتفرم وام رمزنگاری Cred و استارتاپ لایتینگ بیت کوین LastBit است.

جان وو (John Wu)، رئیس آوا لبز به کوین دسک گفت: “مسترکارت به جای مبارزه با نوآوری، نمونه ای برای رهبران در تمام صنایع است که چگونه از نوآوری استقبال کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با پروژه‌ها و شرکای برنامه استارت پث هستیم تا تأثیرات مثبت فناوری بلاکچین برای افراد و مؤسسات در سراسر جهان را تسریع کنیم.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع