زمان خبر:1 ساعت قبل

کیانو ریوز(Keanu Reeves) صاحب تعدادی ارز دیجیتال است.

وقتی در مصاحبه جدیدی با The Verge از او پرسیده شد که آیا شخصاً به ارزهای دیجیتال علاقه دارد یا خیر، این بازیگر گفت: “یکی از دوستانم مدتی قبل برای من خرید کرد” و او هیچ کاری با آن انجام نداده است.

الکس هیث(Alex Heath)، مصاحبه کننده به ریوز توضیح داد: «این HODL نامیده می‌شود، زمانی که به رمز ارز خود دست نمی‌زنید». ریوز گفت: “بله، من یک HODL کوچک دارم.”

با این حال، مشخص نیست که کدام ارزهای دیجیتال به او هدیه شده است.

ریوز و همبازی اش کری آن ماس(Carrie-Anne Moss) برای تبلیغ «رستاخیزهای ماتریکس(The Matrix Resurrections)»، آخرین فیلم از مجموعه «ماتریکس» مصاحبه می کردند. در کنار بحث درباره فیلم، این دو پرسش‌هایی درباره ارزهای دیجیتال، متاورس، یک بازی ویدیویی «ماتریکس» و NFTها و حتی آینده پورنوگرافی مبتنی بر واقعیت مجازی مطرح کردند.

استودیوی سازنده فیلم وارنر بروس (Warner Bros. Pictures) در فضای رمزنگاری فعال بوده و مجموعه‌ای از 100000 توکن غیرقابل تعویض (NFT) را برای تبلیغ عرضه این فیلم در نوامبر(آبان) راه‌اندازی کرده است. NFT ها از آواتارهای مختلف با موضوع ماتریکس هستند و هر توکن در ازای 50 دلار اجرا می شد. هر NFT به دارندگان این امکان را می‌داد که از یک قرص قرمز یا یک قرص آبی استفاده کنند و یکی از تاریخی‌ترین لحظات فیلم را منعکس کنند.

ریوز در طول مصاحبه نسبت به NFT ها ابراز تردید کرد.

این بازیگر، وقتی از او پرسیده شد که درباره «کمیابی دیجیتال» و «چیزهایی که قابل کپی کردن نیستند» چه فکری می‌کند، افزود: «به راحتی بازتولید می‌شوند» و خندید.

ریوز گفت: «آیا می‌توانیم اختراع متاورس را به فیسبوک نسبت ندهیم؟ مفهوم متاورس بسیار قدیمی‌تر از آن است».

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: decrypt



منبع