زمان خبر:12 دقیقه قبل

در 13 دسامبر(22آذر)، جان ناپف(John Knopf)، عکاس نامزد جایزه امی، اعلام کرد که قطعه NFT خود را از مجموعه Bored Ape Yacht Club فروخته است.

اگر او 347 ETH برای قطعه دریافت نمی کرد، این بیانیه قابل توجه نبود. ناپف اظهار داشت که در ابتدا میمون فضانورد چشم لیزری شماره 9452 را در روزی که ساخته شد تنها با 0.08 ETH خریداری کرد.

حراج بزرگ، او را در حدود 1.39 میلیون دلار با قیمت فعلی ETH به سود رساند. در پاسخ به این فروش، یک ناپف احساسی گفت: “در حال حاضر در مورد کلمات غافل هستم. من خیلی گریه میکنم ممنون BoredApeYC، برای تغییر کامل زندگی من و همه افراد این جامعه!!!

برخی از پاسخ دهندگان به این نکته اشاره کردند که اگر او در ایالات متحده مستقر بود، یک لایحه مالیاتی سنگین برای مقابله با آن وجود داشت که دولت می توانست تا 35٪ آن را دریافت کند.

اشتباه میلیون دلاری

خریدار، مدیر عامل شرکت Chain Protocol، دیپاک تاپلیال(Deepak Thapliyal)، خلاصه ای از خرید را تهیه کرد و اظهار داشت که “به عنوان اولین NFT من می خواستم مورد مناسب را بخرم.”

او 655 ETH را به کیف پول خود منتقل کرد تا بتواند Astro-ape را با قیمت تمام شده خریداری کند. شبهاتی در رابطه با معامله مطرح شد زیرا 230 ETH به اشتباه علاوه بر قیمت پیشنهادی برای فروشنده ارسال شد.

“پس از اینکه پیشنهاد اولیه خود را ارائه دادم، مجبور شدم 230 ETH را به کیف پول دیگری در تلفن همراه منتقل کنم. فکر کردم دکمه کپی آدرسی که من هم میفرستم به درستی فشار داده شده است.”

سپس سعی کرد با Knopf تماس بگیرد تا اشتباه را توضیح دهد و در مورد قیمت NFT توافق کند.

“من داستانم را توضیح دادم و به او گفتم که به چه قیمتی میمون او را می‌خواهم. او به سرعت به من اطلاع داد که قصد ندارد پول من را نگه دارد و آن را پس خواهد فرستاد.”

ناپف 230 ETH (حدود 920,000 دلار) را پس از توافق آن دو بر روی قیمت 347 ETH برای قطعه پس داد!

اشتباهات در دنیای فروش NFT غیر معمول نیست. در اواخر آگوست(اوایل شهریور)، یک میمون جهش یافته NFT به جای 17 ETH به قیمت 17 USDC فروخته شد .

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato



منبع