زمان خبر:25 ثانیه قبل

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis با رابین هود(Robinhood) برای ارائه داده ها و ابزارهایی برای معامله گری قبل از راه اندازی کیف پول رمزارزتوسط اپلیکیشن، همکاری خواهد کرد.
در اطلاعیه روز دوشنبه، Chainalysis گفت که مشارکت یکپارچه با Robinhood Crypto به برنامه تجاری کمک می کند تا قبل از راه اندازی کیف پول خود که انتظار می رود در اوایل سال 2022 (اواخر سال 1400)برای همه کاربران عرضه شود، الزامات انطباق را برآورده کند.
Know-Your-Transaction، راه حل انطباق نظارت بر شرکت، علاوه بر Chainalysis Reactor، نرم افزار تحقیقاتی آن است. این اپلیکیشن تجاری همچنین گفت که تیم های آن از برنامه های گواهی Chainalysis برای دستیابی به انطباق استفاده خواهند کرد.
بن انیشتین(Ben Einstein)، رئیس شراکت رابین هود کریپتو، گفت: «Chainalysis از نزدیک با قانونگذاران و مجریان قانون برای توسعه بهترین شیوه‌های صنعت همکاری می‌کند و این رویکرد با تعهد رابین هود برای همکاری با سیاست‌گذاران به شیوه‌ای مشترک همسو است.
طبق گفته رابینهود، بیش از 1.6 میلیون نفر در لیست انتظار برای کیف پولی هستند که از سپرده گذاری و برداشت بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، دوج کوین (DOGE) و سایر دارایی ها پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن معاملاتی از زمانی که برای اولین بار در ماه سپتامبر(شهریور) معرفی شد، ویژگی کیف پول دیجیتال خود را آزمایش کرده است.

بسیاری از سازمان ها و شرکت های دولتی در بخش خصوصی از Chainalysis به عنوان راه حلی برای ردیابی تراکنش های قانونی و غیرقانونی ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. زمانی که وزارت خزانه داری ایالات متحده اعلام کرد که تحریم هایی را علیه جمهوری چک و تجاری سوکس OTC مستقر در روسیه اعمال خواهد کرد، به تحقیقات شرکت تحلیلی اشاره کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع