زمان خبر:14 ثانیه قبل

آمبر گروپ(Amber Group)، راه اندازی ویل فین (WhaleFin) ، یک پلتفرم دارایی دیجیتال که برای تغییر تجربه مدیریت دارایی های دیجیتال طراحی شده است و از طریق دسترسی دموکراتیک به صنعت کریپتو، عصر دیجیتال را به جریان اصلی تبدیل می کند را اعلام کرده است.

پلتفرم مدیریت ثروت برای همه

این پلتفرم توسط آمبر گروپ ساخته شده است که تجربه زیادی در توسعه راه حل ها برای سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی دارد. WhaleFin به یک پلتفرم مفید برای مشتریان از هر دو جهان تبدیل خواهد شد که هیچ مرزی در میزان تجربه ندارند.

پلتفرم مدیریت ثروت دیجیتال WhaleFin، شامل یک ابزار درجه یک سازمانی برای مدیریت حرفه‌ای وجوه از Amber Pro می‌شود، اما در عین حال، تجربه کاربری بصری را از برنامه Amber که برای مشتریان خرده‌فروش طراحی شده است، ارائه می‌دهد.

با استفاده از WhaleFin، کاربران با سطوح مختلف تجربه و اهداف در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند از طریق اپلیکیشن دسکتاپ و موبایل به ابزارها و راه‌حل‌های معاملاتی سطح سازمانی دسترسی داشته باشند. این پلتفرم دو نسخه متفاوت دارد، از جمله یک نسخه حرفه ای برای معامله گرانی که مایل به استفاده از ویژگی های معاملاتی جامع هستند و یک نسخه “لایت(lite)” برای معامله گرانی که تازه وارد حوزه کریپتو می شوند.

ترید الگوریتمی نسل بعدی

این پلتفرم همچنین شامل «تولید ارزش بلندمدت» است که برای سرمایه‌گذاری بلندمدت با انعطاف‌پذیری و امنیت بالا ایجاد شده است. از طریق محصولات WhaleFin، کاربران قادر خواهند بود بازدهی خود را برای ایجاد ثروت دیجیتالی خود به حداکثر برسانند. این برنامه، راه های ابتکاری متعددی را برای رشد پورتفوی بسته به ریسک های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

WhaleFin علاوه بر راه‌حل‌های الگوریتمی خود، از اسکریپت‌های الگوریتمی سفارشی با سفارش‌های خودکار ICEBERG، TWAP و VWAP پشتیبانی می‌کند که تقریباً هیچ تأثیری بر قیمت ندارند. یک سیستم خودکار تجزیه و تحلیل هزینه تراکنش به کاربران اجازه می دهد تا فرآیند تنظیم سفارش را به طور کامل کنترل کنند.

پلتفرم WhaleFin علاوه بر این که تمامی ابزارهای ممکن برای تصمیم گیری های سرمایه گذاری ایمن را در اختیار کاربران قرار می دهد، آنها را نیز قادر می سازد تا در آینده خود با فرصت های سرمایه گذاری بلندمدت، سرمایه گذاری کنند. این پلتفرم قصد دارد دوره های آموزشی مختلفی را ارائه دهد تا فرآیند ورود به این صنعت را برای کاربران بی تجربه به میزان قابل توجهی آسان تر و ایمن تر کند.

با راه‌اندازی WhaleFin، آمبر گروپ می‌خواهد مسیر شرکت را به سمت ایجاد یک اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال مدرن با توانمندسازی همه کاربران با ابزارها و راه‌حل‌های درجه یک سازمانی برای افرادی با تجربه کم یا بدون تجربه در این صنعت ادامه دهد.

با توسعه مستمر این سیستم و پیچیدگی و بلوغ بیشتر، این شرکت قصد دارد روحیه آزاد صنعت DeFi را حفظ کند و تمرکززدایی را در اولویت اول قرار دهد، که ایجاد فرصت برابر برای همه که محرک اصلی نوآوری مداوم در اقتصاد جهانی میباشد را ممکن کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع