زمان خبر:11 دقیقه قبل

SolChicks ، یک بازی فانتزی بازی برای کسب درآمد که در شبکه Solana ساخته شده است، جامعه کریپتو را با شور و شوق بی‌نظیر خود شگفت‌زده کرده است . به دنبال رویداد تولید توکن (TGE) که یک پاسخ خروجی دریافت کرد، سولانا و رایدیوم(Raydium) دچار قطعی شدند. این به دلیل سطوح غیرمنتظره ترافیک سنگین است که مثل شبکه را اشغال کرده است.

علاوه بر این، Solana و SolChicks تصمیم گرفتند که این اختلال را مثبت و به عنوان فرصتی برای ارتقاء بیشتر سیستم ببینند. زمانی که معامله‌گران ارزهای دیجیتال به دنبال جایگزینی برای اتریوم بودند، اکوسیستم سولانا بهترین انتخاب بود. با این حال، مهم نیست که سیستم آن چقدر سریع و خشمگین است، هیاهوی ایجاد شده توسط جامعه SolChicks، سولانا را با تقاضای نجومی خود غافلگیر کرد.

به علاوه، کاربران پس از TGE آن افزایش قابل توجهی در ارزش بازار CHICKS و فعالیت‌های زنجیره‌ای مشاهده کردند. داشتن ارزش بازار 4 میلیارد دلاری نشان‌دهنده افزایش 710 درصدی ظرف 24 ساعت است و خود را در بین سطوح MANA (5 میلیارد دلار) و SAND (4 میلیارد دلار) قرار می‌دهد. در همین حال، هر توکن با قیمت اولیه 0.05 دلار با بالاترین قیمت 0.80 دلار معامله شد.

همچنین، SolChicks از طریق توییتی برای این ناراحتی ناگهانی عذرخواهی کرد:

از سوی دیگر، سولانا به این موضوع پرداخت و گفت:

“سطح فوق العاده ترافیک ایجاد شده برای CHICKS باعث کاهش سرعت غیرقابل پیش بینی در شبکه ما شد. Solana یک زنجیره جدید و آینده است که هنوز به دنبال کمال است و همچنان از طریق پچ های منظم و قابل توجهی در حال نوآوری است تا ارزان ترین هزینه های ممکن را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ما بر این باوریم که پچ 1.9 به این موضوع و مسائل مرتبط با آن که در حال حاضر در اکوسیستم گسترش یافته است، رسیدگی خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا یک قدم به هدف خود برای حل این سه گانه نزدیکتر شویم.”

علاوه بر این، خانواده SolChicks می‌خواهند اعلام کنند که CHICKS اکنون در MEXC و Raydium فعال است و همه توکن‌ها می‌توانند برداشت شوند.



منبع