زمان خبر:17 دقیقه قبل

سیتکام انیمیشنی محبوب بزرگسالان South Park در قسمت جدید خود که اوایل امروز در Paramount+ منتشر شد، رمزارزها، توکن های غیرمثلی (NFT) و جامعه سرمایه گذاری گسترده آنها را با دقت بسیار به سخره گرفت.

در سکانسی که در جامعه توییتر رمزارزی وایرال شده، کایل و استن در کنار یک آتش‌نشان مقابل یک ساختمان سوخته ایستاده‌اند که ساکنان آن مرده اند و کمی بعد آن را «قتل عام» توصیف می‌کنند.

این آتش نشان می گوید که مردی با کت و شلوار برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در صحنه حاضر شد و مردم شروع به دادن شعار “هودل (hodl)” کردند. او به یاد می آورد که NFT ها شروع به کار کردند و صاحبان آنها شروع به متهم کردن افراد دیگر به خاطر معرفی این فرصت کردند. سپس، مردم به دلیل پامپ و دامپ ها، «FOMO» و «فلیپنینگ (افزایش قدرت آلت کوین‌ها)» یکدیگر را کتک زدند. مردی که کت و شلوار پوشیده بود جوری از کنار این صحنه ها عبور می کرد که “انگار اتفاقی نیفتاده است.”

این مجموعه‌ انیمیشنی همچنین وندی را در حال تقلید از صحبت‌های جامعه NFT نشان می‌دهد و ادعا می‌کند که با “نوآوری واقعی” سروکار دارد. سپس، جیمی والمر ناگهان ظاهر شده و توضیح می دهد که NFT ها یک سری “دارایی های غیرقابل انکار” در حوزه هایی مانند جمع آوری هنرهای زیبا هستند.

در صحنه‌ای دیگر، Butters، با نام مستعار Victor Chaos، ناامیدانه تلاش می‌کند NFT عجیب و غریب خود که یک زنبور سیب با کلاه و سبیل است را به گروهی از سرمایه‌گذاران سردرگم بفروشد.

در ماه آگوست (مرداد)، مت استون و تری پارکر، خالقان South Park، قراردادی ۹۰۰ میلیون دلاری را با ViacomCBS INC امضا کردند تا این مجموعه را برای چهار سال دیگر تمدید کنند و تا سال 2027، ۱۴ فیلم از این مجموعه را در Paramount+ منتشر کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع