زمان خبر:3 ساعت قبل

پلتفرم معاملاتی کریپتو ویجردیجیتال(Voyager Digital) با لیگ ملی فوتبال زنان یا NWSL قراردادی امضا کرده است که هدف آن ارائه آموزش و پشتیبانی مالی برای بازیکنان در زمینه رمزارز است.
در اطلاعیه روز سه‌شنبه، ویجر گفت که به عنوان بخشی از یک قرارداد چند ساله، به اولین شریک کارگزاری ارز دیجیتال لیگ تبدیل خواهد شد. پلتفرم معاملاتی گفت که “مقدار قابل توجهی” از این سرمایه گذاری به حساب های رمزارزی بازیکنان فهرست شده کمک مالی می کند. انتظار می رود از سال 2022(1401) دوازده تیم در NWSL وجود داشته باشد، بنابراین حداکثر 312 بازیکن می توانند از شراکت Voyager بهره مند شوند.
مارلا مسینگ(Marla Messing)، مدیرعامل موقت NWSL، گفت: “سرمایه‌گذاری ویجر در لیگ، حرکتی نوآورانه است زیرا ما به طور جمعی این مشارکت را طوری طراحی کرده‌ایم که شامل منابع مالی مستقیم برای هر یک از بازیکنانمان و همچنین آموزش در مورد تغییرات انقلابی در حال انجام در دارایی‌های دیجیتال باشد.”

به عنوان بخشی از قرارداد با Voyager، یک بازیکن از هر یک از تیم‌های NWSL به عنوان سفیر عمل می‌کند و در رویدادهای آموزشی شرکت می‌کند و محتوای مرتبط با رمزارز را ایجاد می‌کند. این صرافی گفت که «درس‌ها و ابزارهای کلیدی» را با هدف کمک به بازیکنان برای ایجاد فرصت‌های رشد مالی بلندمدت پس از پایان دوران ورزشی‌شان ارائه می‌کند.
بسیاری از شرکت‌ها و پلتفرم‌های رمزارزی با سازمان‌های ورزشی در سراسر جهان با گسترش فضا و ظاهراً سودآورتر شدن به عنوان حامی، شراکت کرده‌اند. ویجر در حال حاضر کارگزاری کریپتو و شریک بین المللی تیم بسکتبال دالاس ماوریکس پس از قرارداد اکتبر(مهر) است. صرافی مشتقات کریپتو FTX همچنین اعلام کرد که در ماه ژوئن(خرداد) اسپانسر رسمی لیگ برتر بیسبال شده است.
Voyager Digital که در سال 2018 (1397)تأسیس شد، در حال حاضر بیش از 60 دارایی دیجیتال را برای تجارت در برنامه تلفن همراه خود ارائه می دهد که شامل خدماتی مانند فارمینگ نیز می شود. در ماه اکتبر(مهر)، این پلتفرم اعلام کرد که 75 میلیون دلار سرمایه گذاری از شرکت ارائه دهنده نقدینگی Alameda Research دریافت کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع