زمان خبر:2 دقیقه قبل

شما می توانید از طریق یک صرافی توکن دیجیتال ، نقاشی آبرنگ دیجیتالی از چشمان آبی ملانیا ترامپ را در اختیار داشته باشید.

بانوی اول سابق ایالات متحده طی هفته جاری سرمایه گذاری در یک حوزه پرریسک را آغاز کرد. این سرمایه گذاری با فروش توکن های غیر مثلی (NFT) در وب سایت خانم ترامپ در ازای توکن های سولانا صورت می پذیرد. گفتنی است که در حال حاضر ارزش هر توکن سولانا حدود 180 دلار معامله می شود.
بر اساس اطلاعیه رسمی، ملانیا ترامپ این NFT ها را «در بازه های زمانی منظم» در وب سایت خود منتشر خواهد کرد و بخشی از درآمد حاصل از آن به کودکان پرورشگاه اختصاص می یابد ، اما مشخص نیست که چه درصدی از آن اهدا خواهد شد. ملانیا ترامپ به ایمیل مبنی بر نحوه و ساختار اهدا درآمد حاصل از این سرمایه گذاری ، پاسخی نداده است.

آرون دورفمن(Aaron Dorfman)، رئیس و مدیر عامل سازمان ملی نظارت بر امور خیریه ، NCRP عنوان کرد که بخشی از درآمد صرف خیریه می‌شود اما میزان آن و محلی که قرار است اهدا شود ، اشاره نشده است. این بدان معناست که آنها نسبت به امور خیرات جدی نیستند و این به عنوان یک ترفند بازایابی تلقی می گردد.

بر اساس تجربه ،خانواده ترامپ سابقه نابسامانی با موسسات خیریه داشته اند، اما ملانیا ترامپ مستقیماً درگیر این مسائل نشده است..

دونالد ترامپ در زمانی که به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده کار می کرد، اتهام نقض قوانین فدرال و ایالتی تأمین مالی کمپین‌ها را پذیرفت. پس از آن ، آقای ترامپ بر اساس این حکم، مبلغ ۲ میلیون دلار به ۸ مؤسسه و بنیاد مردمی پرداخت کرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: aljazeera



منبع