زمان خبر:3 ساعت قبل

کیف پول رمزارزی Exodus با Magic Eden برای ادغام یک بازار NFT در برنامه تلفن همراه خود با استفاده از بلاکچین سولانا شریک شده است.

اکسودوس می‌گوید با پیش‌بینی اینکه کاربران راهی ساده برای تعامل و دسترسی به NFT خود می‌خواهند، با ویژگی جدید، کلکسیونرها می‌توانند NFT‌های مبتنی بر سولانا را مستقیماً از کیف پول مبتنی بر مرورگر یا بازار NFT سولانا خود به برنامه اکسودوس خودشان منتقل کنند.

طبق داده‌های وب‌سایت تحلیلی Web3 DappRadar.com، مجیک ادن دومین بازار بزرگ NFT در شبکه سولانا، با حجم تراکنش فعلی 267.14 میلیون دلار از زمان راه‌اندازی آن در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) است. همانطور که قبلا توسط Decrypt گزارش شده بود، مجیک ادن تقریبا نیمی از کاربران پیشرو در بازار اتریوم NFT OpenSea دارد، اما دو برابر بیشتر تراکنش ها را پردازش می کند.

بازار NFT مجیک ادن در برنامه موبایل اکسودوس به کاربران امکان می دهد مجموعه خاصی از NFT های سولانا را جستجو کرده و بر اساس محدوده قیمت مرتب سازی کنند. کلکسیونرها می توانند NFT های مورد علاقه خود را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا در حالی که در برنامه هستند NFT را از کیف پول خود به کیف پول دیگری منتقل کنند.

سولانا رقیب اصلی اتریوم در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز و NFT است، زیرا توسعه‌دهندگان، سرعت بالا و کارمزدهای پایین تراکنش را در اولویت قرار داده‌اند، که گاهی اوقات به ضرر امنیت شبکه است. به گفته وب سایت CoinMarketCap.com، سکه اصلی سولانا، SOL، پنجمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار است.

جی پی ریچاردسون، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران اکسودوس به Decrypt گفت که این شرکت کیف پول، سولانا را به جای اتریوم انتخاب کرد تا برای کاربران اصلی جذاب باشد. او گفت: «به این ترتیب تصور می‌کنیم که در OpenSea، مردم قیمت گس 40، 50، 60 دلاری را برای یک NFT 5 دلاری خواهند دید. بنابراین ما سولانا را به دلیل هزینه و سرعت تراکنش انتخاب کردیم.

افزودن بازار NFT مجیک ادن آخرین حرکت در ادغام سولانا با اکسودوس است. قبلا، کاربران اکسودوس می‌توانستند NFT‌های مبتنی بر سولانا را در برنامه تلفن همراه ذخیره کنند و با نگه داشتن رمزارزهای سولانا در اکسودوس، جوایزی دریافت کنند. اپلیکیشن موبایل اکسودوس که در سال 2015 (1394) راه اندازی شده است، در حال حاضر از بیش از 150 دارایی دیجیتال و صرافی کریپتو FTX پشتیبانی می کند.

ریچاردسون می گوید که در حالی که برنامه هایی برای ادغام NFT ها با نسخه دسکتاپ اکسودوس وجود دارد، اما در حال حاضر تمرکزمان بر روی ایجاد بهترین تجربه تلفن همراه برای کاربران اکسودوس است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: decrypt



منبع