زمان خبر:7 دقیقه قبل

علیرغم فشارهای نظارتی از سوی SEC ایالات متحده، مدیر ارشد محصول ریپل یکی از پست های برتر در شورای پرداخت سریع ایالات متحده را دریافت کرده است.

کریگ دیویت از ریپل، نایب رئیس جدید FPC است
آقای کریگ دیویت (Craig DeWitt) در توییتر جزئیات انتصاب جدید خود را در این بخش فین‌تک به اشتراک گذاشت. مدیر ارشد محصول ریپل، نایب رئیس شورای پرداخت سریع‌ ایالات متحده شده است.

آقای دیویت در سمت جدید خود فعالیت شورا را در زمینه پرداخت های فرامرزی هماهنگ خواهد کرد.

همچنین، او چشم انداز ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و سایر ابزارهای پرداخت دیجیتال پیشرفته را در نقل و انتقالات ارزش برون مرزی مطالعه خواهد کرد.

همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شده بود، در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر)، فدرال رزرو ایالات متحده برنامه های خود را برای شروع تحقیقات در مورد خطرات و مزایای CBDC وابسته به دلار آمریکا تایید کرد.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو تاکید کرد که ایالات متحده CBDC را با عجله منتشر نخواهد کرد، بلکه تلاش خواهد کرد تا “راه حل های ایمن تر و پایدارتر” را در مقایسه با CBDC های موجود ایجاد کند.

ماجرای ریپل و SEC هنوز تمام نشده است
شورای پرداخت سریع‌ ایالات متحده سازمانی است که بازیکنان درجه یک در بانکداری و امور مالی در ایالات متحده را متحد می‌کند. برخی از مسیرهای آن توسط BNY Mellon ،The Clearing House و PSCU مدیریت می‌شوند.

پیش از این، پت تلن (Pat Thelen) از ریپل به گروه مشاوران هیئت مدیره شورا ملحق شده بود.

به این ترتیب، ریپل علیرغم فشار بی پایان SEC، حضور خود را در اتاق های فکر صنعت اصلی تقویت می کند.

همانطور که توسط U.Today پوشش داده شد، ریپل متهم به فروش غیرقانونی توکن های XRP است که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار غیرقانونی تلقی می شوند.
مدیران ارشد ریپل، کریس لارسن (Chris Larsen) و برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) نیز متهمان این پرونده هستند. مجموع خالص فروش مورد بحث بیش از ۱/۳ میلیارد دلار است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: U.today



منبع