زمان خبر:16 دقیقه قبل

سال 2021 زمینه را برای ورود سرمایه بیشتر و گسترش بخش فراهم کرده است، زیرا بازیگران اصلی همچنان وارد عرصه بازی می شوند. غول بازی سازی فرانسوی،وودوو(Voodoo)، که بیشتر به خاطر بازی های غیررسمی خود شناخته می شود، قصد دارد در سال 2022(1400)مبلغ 200 میلیون دلار در استودیوهای جدید توسعه دهنده مبتنی بر بازی های بلاک چین سرمایه گذاری کند.
همانطور که این شرکت اعلام کرد، سرمایه گذاری آن در این بخش برای تامین مالی استودیوهای بازی در مراحل اولیه و ایجاد 20 شعبه داخلی در سال آینده به کار گرفته خواهد شد. این پلتفرم در حال حاضر دارای ده استودیو داخلی و خارجی است که به طور انحصاری در ساخت بازی ها و ویژگی های بلاک چین دخیل هستند.
الکس یزدی(Alex Yazdi)، مدیر اجرایی این شرکت مستقر در پاریس، معتقد است که فناوری بلاک چین باعث اختلال در بازی می شود، زیرا بازیکنان از قبل به خرید دارایی های دیجیتال عادت کرده اند.
بلاک چین با دادن مالکیت واقعی بر دارایی‌های دیجیتال خود و ایجاد «تعامل عمیق‌تر» بین بازیکنان در قالب جمع‌آوری، معامله گری، فروش ارزهای دیجیتال درون بازی و دارایی‌های بازی، تجربه را افزایش می‌دهد و «سرگرمی و تعامل» را افزایش می‌دهد.

هنگام صحبت در مورد هدف این حرکت، مدیر اجرایی اضافه کرد:
این همچنین بازیکنان را قادر می‌سازد تا از دارایی‌های خود سود ببرند و یک مدل جدید «بازی و کسب درآمد» ایجاد کنند. چشم انداز ما این است که پارادایم بلاک چین را به کاربران معمولی و تلفن همراه بیاوریم و به هر استودیو جوان یا امیدوار کننده کمک کنیم تا در این بخش به موفقیت برسد.
سرمایه‌گذاری مالی Voodoo با پلتفرم فول استک آن نیز همراه خواهد بود تا پروژه‌های دیگر را برای ساخت، آزمایش و راه‌اندازی بازی‌ها، علاوه بر ابزارهای فناوری، یکپارچه‌سازی تجزیه و تحلیل داده‌ها و پشتیبانی از تجزیه و تحلیل، قادر سازد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cryptopotato



منبع