زمان خبر:33 دقیقه قبل

امارات متحده عربی همچنان به عنوان یکی از بزرگترین حوزه های قضایی دوستدار ارزهای دیجیتال در جهان ظاهر می شود زیرا دولت دبی ابتکار جدیدی برای حمایت از توسعه و مقررات رمزارزی محلی دارد.
مرکز معامله جهانی دبی (DWTC) در روز دوشنبه اعلام کرد که به یک محل برگزاری رویدادها و نمایشگاه های دولتی در دبی، به منطقه ای جامع و تنظیم کننده ارزهای دیجیتال، محصولات، اپراتورها و صرافی ها تبدیل خواهد شد.
به عنوان بخشی از این ابتکار، DWTC یک اکوسیستم جامع برای این بخش مترقی در دبی طراحی خواهد کرد و با بخش خصوصی برای ایجاد یک “محیط جذاب برای بخش” همکاری خواهد کرد. DWTC اعلام کرد که این پروژه همچنین با هدف اجرای استانداردهای دقیق برای حمایت از سرمایه گذاران، اقدامات ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم است.
در بیانیه آمده است: «مرکز معامله جهانی یک چارچوب قانونی جدید در سطح جهانی از سیاست‌های قانونی و اجرایی دارایی‌های مجازی را ارائه و بر آن نظارت خواهد کرد».

ژائو، مدیر عامل بایننس، یکی از اولین افرادی در جامعه رمزنگاری بود که اعلامیه جدید DWTC را جشن گرفت. ظاهراً ژائو به اکوسیستم کریپتو در امارات متحده عربی علاقه‌مند شده است زیرا طبق گزارش‌ها، اولین خانه خود را در ماه اکتبر(مهر) در دبی خریداری کرد.
این ابتکار در راستای تلاش‌های فزاینده دبی برای حماشیت از توسعه رمزارزها می باشد، زیرا هم دبی و هم امارات متحده عربی برای اقتصاد محلی تلاش کرده‌اند تا از فناوری بلاک چین و همچنین توکن‌ها و NFTها بهره ببرند.
این مرجع تا کنون یک سری تأییدیه های نظارتی برای صنعت کریپتو صادر کرده است، در حالی که دبی به محلی برای چندین منطقه اقتصادی آزاد برای کریپتو تبدیل شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع