زمان خبر:3 ساعت قبل

کارولینا هاریکنز (Carolina Hurricanes)، یک تیم حرفه‌ای هاکی روی یخ که در کارولینای شمالی مستقر است، با مشارکت بیت پی (BitPay)، پرداخت‌های رمزنگاری را در پلتفرم تجارت الکترونیک خود می‌پذیرد. طرفداران هاکی (Caniacs) با رمز ارزها قادر به خرید کالاهای مختلف خواهند بود.

یکی از سخنگویان این تیم به U.Today تأیید کرده است که شیبا اینو (Shiba Inu)، بهترین ارز دیجیتال سال، در میان گزینه‌های پرداخت موجود خواهد بود.

BitPay در اوایل دسامبر(آذر) از این میم کوین پشتیبانی کرد و به آن کمک زیادی در زمینه پذیرش کرد.

این پردازشگر پیشرو پرداخت کریپتو از بیت کوین(Bitcoin)، دوج کوین(Dogecoin)، بیت کوین کش(Bitcoin Cash)، رپد بیت کوین(Wrapped Bitcoin)، اتر (Ether) و چندین استیبل کوین نیز پشتیبانی می کند.

مدیر کل Carolina Hurricanes، دون ودل (Don Waddell)، به جز افزودن پرداخت های رمزنگاری شده برای بهبود تجربه خرید برای طرفداران Canes، این تیم را به قسمتی از جامعه رمزنگاری تبدیل کرد:

“با همکاری با بیت‌پی، می‌توانیم در بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد حضور داشته باشیم و انعطاف‌پذیری پرداخت را برای طرفداران خود فراهم کنیم.”

علیرغم اینکه هاریکنز هیچ نامی ندارد، در حال حاضر دومین تیم بهترین عملکرد فصل لیگ ملی هاکی (NHL) 2021-22 است. با امتیاز الو(Elo) 1576، تنها پس از تامپا بی لایتنینگ(Tampa Bay Lightning) قرار دارد. آنها اکنون سومین مدعی قهرمانی در جام استنلی(Stanley) هستند.

پذیرش شیبا اینو به سرعت در حال افزایش است

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فروشگاه الکترونیکی کامپیوتر نیو اگ (Newegg)، شیبا اینو را به عنوان یک گزینه پرداخت در اوایل دسامبر اضافه کرد.

 تراوالا (Travala)، یک شرکت مسافرتی مبتنی بر رمزنگاری که بیش از دو میلیون هتل در سراسر جهان را پشتیبانی می کند، همچنین به مشتریان خود اجازه داد تا در این ماه با SHIB پرداخت کنند.

غول سینمای AMC نیز در مسیری قرار دارد که در اوایل سال 2022 (زمستان 1400)، پذیرش این ارز دیجیتال را آغاز کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع