زمان خبر:25 دقیقه قبل

پلتفرم HUMAN App، محصولی شاخص برای جستجوی کار در پروتکل HUMAN، نسخه اصلی خود را با موفقیت مستقر و فعال کرده است. با ابزارهای آن، هر کسی که به یک شغل جدید علاقه مند است، می تواند از یک بلاکچین برای تقویت شغل خود استفاده کند.

پس از 200,000 ثبت نام در نسخه بتا، برنامه هیومن در شبکه اصلی فعال می شود

طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط پروتکل هیومن، محصول اصلی آن، یعنی برنامه هیومن، اکنون از مرحله آزمایش بتا خود خارج شده است. نسخه اصلی آن در 22 دسامبر (1 دی) منتشر شده است.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا مشاغل موجود را تبلیغ کنند و کارمندانی را در بلاکچین پیدا کنند. تمام داده های نمایش داده شده توسط بلاکچین تأیید می شوند، بنابراین نمی توان آن ها را حذف یا با اطلاعات نادرست جایگزین کرد یا سانسور کرد.

کاربران می توانند وظایف “برچسب گذاری” را برای به دست آوردن دارایی دیجیتال بومی این پروتکل، HMT انجام دهند. در شبکه آزمایشی بتا، بیش از 200,000 علاقه‌مند به تمرکززدایی حساب‌های خود را در برنامه هیومن ثبت کردند. هارجیوت سینگ، مدیر فناوری در پروتکل هیومن، توضیح می دهد که نسخه اصلی این برنامه مانند یک دروازه مقاوم در برابر حمله و متصل به بازارهای کار نسل جدید عمل می کند:

“برنامه هیومن آنچه را که از طریق پروتکل هیومن امکان پذیر است را به نمایش می گذارد: صدها هزار کاربر که همه کار خود را در یک شبکه از طریق یک رابط ساده انجام می دهند که به عنوان نقطه دسترسی به بازارهای کار بدون مرزی که پروتکل فعال می کند عمل می کند. ما از موفقیت نسخه بتا و علاقه جامعه خود به آن هیجان زده ایم و برای ارائه این نقطه عطف مهم شگفت زده هستیم.”

به دنبال اتریوم و پالیگان، بلاکچین های بیشتری در راه است

در حال حاضر، این اپلیکیشن روی دو بلاکچین اصلی سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) یعنی اتریوم و پالیگان کار می کند. در ماه های آینده، پلتفرم های قراردادهای هوشمند بیشتری توسط پروتکل هیومن ادغام خواهند شد.

برای برداشت پاداش های HMT، از شبکه پالیگان استفاده می شود: کاربران باید یک حساب پالیگان (MATIC) راه اندازی کنند. تأیید KYC برای برداشت ها از طریق پروتکل شخص ثالث Civic انجام می شود. در سال آینده، HUMAN App قابلیت‌های جدیدی از جمله فرصت‌هایی برای مدیریت شهرت و اعتبار، شخصی‌سازی علایق شغلی و جزئیات صلاحیت‌های آن‌ها و جزئیات ردیاب شغلی اثبات شده، اضافه خواهد کرد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع