زمان خبر:20 دقیقه قبل

طبق گزارش مسترکارت در روز یکشنبه، در طول فصل خرید تعطیلات امسال از اول نوامبر تا 24 دسامبر(10 آبان تا 3 دی)، 8.5 درصد افزایش یافت که به دلیل افزایش فروش تجارت الکترونیک، تقویت شد.
فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده در فصل خرید تعطیلات امسال 11٪ افزایش یافت و باز هم بر نقش پاندمی در تغییر عادات خرید مشتریان تأکید کرد.

این گزارش افزود: خریداران همچنین در میان نگرانی‌های زنجیره تامین با افزایش موارد کووید 19 به فروشگاه‌ها آمدند و فروش در فروشگاه‌های فیزیکی را در مقایسه با سال 2020(1399) مقدار 8.1 درصد افزایش داد.
استیو سادوو(Steve Sadove)، مشاور ارشد مسترکارت در بیانیه‌ای گفت: خریداران مشتاق بودند تا هدایای خود را قبل از آمدن به فروشگاه تضمین کنند.
داده‌ها نشان داد که فروش تجارت الکترونیک تعطیلات 20.9 درصد از کل خرده‌فروشی‌ها در سال جاری را تشکیل می‌دهد و اشاره می‌کند که این بخش همچنان شاهد رشد است زیرا مصرف‌کنندگان از سهولت جستجو و خرید در خانه‌هایشان لذت می‌برند.
طبق این گزارش، بخش هایی مانند جواهرات و لوازم الکترونیکی به رشد خود ادامه دادند و فروش جواهرات 32 درصد و فروش لوازم الکترونیکی 16.2 درصد نسبت به سطح سال 2020(1399) افزایش یافت.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:fxempire



منبع