زمان خبر:3 دقیقه قبل

پروتکل آوی (Aave) به دنبال گسترش شبکه خود در سال 2022 است. به کارگیری موثر این پروتکل دیفای (DeFi) در شبکه پالی گان و اولانچ منجر به افزایش وسعت آن می شود. بدین ترتیب، این منجر به تقویت پایگاه کاربری آوی و افزایش فعالیت زنجیره ای در این پروتکل شده است.

شایان ذکر است که تیم اصلی آوی ، یک پل حاکمیت زنجیره ای را راه اندازی کرد. این بدان معناست که این پروتکل توانایی حاکمیت چندین شبکه از طریق شبکه اصلی را دارد. درحال حاضر ،جامعه آوی بر روی حذف هزینه گس در زمینه رای گیری اعضا و فراگیر کردن شبکه حاکمیتی آن برای کاربران ، کار می کند.

عملیات تیم آوی بر روی پروژه V3 آغاز شده است. این پروتکل منبع باز به دنبال اهدافی از قبیل کارایی سرمایه، کاهش ریسک و اتصال زنجیره ها است. پروتکل V3  شش بار بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفته است و در شبکه آزمایشی Arbitrum اجرا می شود.

کالین وو، روزنامه نگار چینی، در ساعات اولیه روز اعلام کرد که شبکه آوی بر روی کیف پول نسخه موبایل خود در سال 2022 کار می کند.

گفتنی است که آوی همچنین فعالیت خود را در زمینه پروتکل های NFT Collateral نیز شروع کرد.

حساب توییتری @Crypto_McKenna، تحلیل‌گر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال، روند قیمتی رمرارز آوی را ارزیابی کرده و پیش‌بینی کرده است که این توکن می‌تواند سریع‌تر از انتظارات معامله‌گران به سطوح بالاتر برسد. ارزش چنین رمزارزی می‌تواند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ تغییر کند و سرمایه گذاران حاضر به خریداری آن با قیمت های بالاتری خواهند بود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: fxstreet



منبع