زمان خبر:16 دقیقه قبل

دو منبع آگاه روز جمعه گفتند که شرکت سرمایه گذاری Arkhouse Partners به ​​دنبال کنترل هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات Preferred Apartment Communities (NYSE: APTS) است و پنج مدیر را نامزد کرده است.

منابع گفتند که آرک هوس قصد دارد اکثریت هشت عضو هیئت مدیره Preferred Apartment Communities را برکنار کند و افزودند که تعیین نامزدها به صورت خصوصی انجام شده است.

اندازه و زمان سرمایه گذاری Arkhouse در Preferred Apartment Communities تعیین نشد.

Preferred Apartment Communities، که ارزش آن 927 میلیون دلار است، با بانکداران و یک شرکت املاک و مستغلات همکاری کرده است تا برخی از املاک خود را واگذار کند. در اوایل سال، مجموعه ای از هفت ملک اداری و یک سرمایه گذاری وام املاک اداری را فروخت.

قیمت سهام آن در سال 2021 میزان 147 درصد افزایش یافته و اواخر روز جمعه با قیمت 18.18 دلار معامله شد.

نماینده این شرکت بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

Arkhouse Partners، مستقر در نیویورک، بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

پیش از این در سال 2021، این شرکت سرمایه گذاری یک لیست کنترلی را معرفی کرد و در حالی که حدود 1٪ از شرکت را در اختیار داشت، یک قیمت پیشنهادی ناموفق برای تراست Columbia Property (NYSE: CXP) داد. سپس پیش از برگزاری مجمع سالانه لیست خود را پس گرفت.

سرمایه‌گذاران فعال در ماه‌های آخر تلاش کرده‌اند تا شرکت‌ها را برای ایجاد تغییرات، از جمله فروش بخش‌ها یا بازنگری تیم‌های مدیریتی خود، تحت فشار قرار دهند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:investing



منبع