زمان خبر:17 دقیقه قبل

شرکت Macy’s ساعات کاری فروشگاههای ایالات متحده خود را برای باقیمانده ژانویه کاهش خواهد داد در حالی که برای موارد احتمالی COVID-19 در میان کارگران با وجود نوع Omicron که باعث افزایش موارد ابتلا در سراسر ایالات متحده می شود، آماده می شود.

این شرکت در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه اعلام کرد که فروشگاه‌ها اکنون بین 11 صبح تا 8 بعد از ظهر از دوشنبه تا پنجشنبه به جای 10 صبح تا 9 شب باز خواهند بود، اما زمان‌بندی از جمعه تا یکشنبه بدون تغییر باقی می‌ماند.

آندریا شوارتز، مدیر ارشد ارتباطات خارجی در Macy’s (NYSE:M) گفت: “همکاران فروشگاه ما به ساعات کاری معمول خود ادامه خواهند داد. ما به نظارت بر وضعیت و پیروی از CDC (مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری) و دستورالعمل های قضایی ادامه خواهیم داد.”

افزایش سریع موارد Omicron کسب‌وکارها را در سراسر ایالات متحده مختل کرده است، به طوری که والمارت (NYSE: WMT) روز دوشنبه اعلام کرد تقریباً 60 فروشگاه را در کانون‌های COVID-19 در ماه دسامبر به طور موقت تعطیل کرده است تا آنها را در برابر ویروس ضدعفونی کند.

اپل (NASDAQ: AAPL) همچنین تمامی 12 فروشگاه خود در شهر نیویورک را در ماه دسامبر به روی خریدهای داخل فروشگاه بسته است.

ایالات متحده تقریباً یک میلیون مورد ابتلای جدید کروناویروس را در روز دوشنبه گزارش داد که تخمین زده می شود نوع Omicron که به سرعت در حال گسترش است، مسئول 95.4 درصد از موارد ابتلا تا اول ژانویه است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:investing



منبع