زمان خبر:9 دقیقه قبل

رمزارزهای غیر قابل تغییر(NFT) همچنان به سروصدا کردن در فضای رمزنگاری شده با توسعه بی پایان شبکه آن، ادامه می دهد. این بار، StarSharks، یک اکوسیستم NFT-GameFi که از فناوری زنجیره هوشمند بایننس (BSC) استفاده می‌کند، اولین بازی خود را با نام StarSharks.Warriors رسماً عرضه کرد.

StarSharks.Warriors یک بازی کارتی مبتنی بر نوبت است که در آن بازیکنان برای برنده شدن باید تمام کوسه های حریف خود را از بین ببرند یا نابود کنند. نسخه رسمی StarSharks.Warriors را می توان از وب سایت آن، صفحه اصلی StarSharks نصب کرد . 

فرانکی، مدیر عامل StarSharks گفت:

“ما هیجان زده هستیم و آماده ایم تا با اولین بازی روی این پلتفرم، مردم را در متاورس StarSharks گرد هم بیاوریم: StarShark.Warriors. این یک نقطه عطف و آغاز سفر ما برای تبدیل شدن به یک جامعه فراگیر، پرشور و خلاق است. ما امیدواریم که جامعه از بازی StarSharks.Warriors لذت ببرند و مشتاقانه منتظر ساختن ماجراها و تجربیات آینده با انجمن StarSharks باشند.”

این بازی هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان طراحی شده است. این دارای قوانین مبارزه ساده و مکانیسم های مهارتی با ترکیب های استراتژی بی نهایت هیجان انگیز و چالش برانگیز است. علاوه بر این، بازی جدید دارای یک متاورس با مضمون کوسه است که توسط جامعه با یک سیستم اقتصادی پایدار تعریف و به اشتراک گذاشته شده است.

کوسه‌های NFT در بازی را می‌توان پرورش داد، با آنها مبارزه کرد، سنتز کرد و در چندین بازی استفاده کرد. سبک بازی دارای اجزایی است که شامل اعضای بدن کوسه، ژن ها، گونه ها، کارت مهارت ها و ویژگی ها می شود. مهمتر از همه، کاربران واقعاً می توانند مالکیت واقعی کوسه های جنگجوی خود را داشته باشند زیرا بلاک چین NFT به آن قدرت می دهد.

از نظر گیم پلی، بازیکنان با شش کارت مهارت که به طور تصادفی اختصاص داده شده اند، شروع می کنند. بازی را می توان در دو حالت PvE و PvP انجام داد. حالت PvE حالت ماجراجویی دارد و دائماً از طریق بازخورد جامعه بهینه می شود.

در حال حاضر یک حالت آموزشی در حال توسعه است تا شروع کار را برای مبتدیان آسان تر کند. بازیکنان حاضر در بازی به طور خودکار با بازیکن دیگری بر اساس رتبه بندی آنها مطابقت داده می شوند.

این شبکه همچنین دارای سیستم اجاره به بازی است. این فناوری پلتفرم به بازیکنانی که توانایی خرید ندارند اجازه می‌دهد همچنان با اجاره NFT StarSharks تحت ویژگی لیزینگ بازی کنند. در نتیجه، شکاف بین دارندگان NFT که زمان بازی ندارند و بازیکنان فعالی که سرمایه اولیه کافی برای خرید NFT های ورودی ندارند را پر می کند.

از سوی دیگر، این بازی پس از سرمایه‌گذاری خصوصی ۴.۸ میلیون دلاری اخیر StarSharks راه‌اندازی شد که شاهد مشارکت ده‌ها سرمایه‌گذار مشهور از جمله Binance Labs، DAO Maker، Gate.io Labs، Kucoin Labs، YGG SEA و دیگران بود. قبل از دور خصوصی، آزمایشگاه‌های بایننس، بازوی سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز و انکوباتور بایننس، یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در متاورس کوسه انجام داده بود.



منبع