زمان خبر:39 دقیقه قبل

پلتفرم بازی مای تریا (Mytheria)، از ایده مداخله در افسانه های ملل مختلف الهام گرفته شده است که در آن خدایان قدرتمند در نبردهای حماسی مختلف می جنگند. ایده ورود این پلتفرم به فضای NFT با تمایل به ارائه سرگرمی و هیجان به فرآیند بازی های کارتی ترید فیزیکی در یک بازار دیجیتال ایجاد شد. به این ترتیب، Mytheria از فناوری بلاک چین استفاده می کند تا به شرکت کنندگان اجازه دهد کارت های خود را داشته باشند، ترید کنند و حتی آنها را در حراجی قرار دهند.

بازیکنان در جامعه بازی می‌توانند درباره خدایان و آثار هنری مورد استفاده در بازی تصمیم بگیرند. سازندگان داخل فضا نیز می توانند در طول این فرآیند، ارزش واقعی کسب کنند و به این ترتیب می توان گفت که Mytheria یک پلتفرم بازی توسط اعضای جامعه و برای جامعه است. این راه اندازی که شامل عرضه 3000 بسته پاندورا در بازار NFT بایننس(Binance NFT Marketplace) خواهد بود، یک پیشنهاد اولیه بازی (IG0) میباشد. IGO ها، مجموعه های معمولی NFT از مهمترین وظایف بازی هستند که فقط در Binance NFT Marketplace موجود است. مجموعه‌ها یا بسته‌های پاندورا طی دورهای متعددی که توسط Mytheria انجام می‌شود، راه‌اندازی خواهند شد.

بسته های پاندورا که از 50 بسته الماس و 2950 بسته طلا تشکیل شده است، به طور کلی شامل چندین آیتم مانند صندوق های اصلی است که می توانند الماس یا طلا، کارت ها و برخی صندوق های پاداش خوش شانسی باشند. بسته الماس پاندورا از یک صندوق الماس مجزا و یک صندوق جایزه منحصر به فرد تشکیل شده است. علاوه بر این، این صندوق دارای 5 کارت گاد/اسپل/مرتال (God/Spell/Mortal) با 100 درصد  لجندری گاد (Legendary God) است که احتمال دریافت محصولات کمیاب نسبت به صندوق های طلا، بسیار زیاد است. صندوق جایزه ویژه شامل یک کارت زودیاک محدود تصادفی است.

از سوی دیگر، بسته گلد پاندورا (Gold Pandora) شامل 10 صندوق طلا و یک صندوق جایزه استاندارد است. صندوقچه های طلا شامل 5 کارت Mortal/Spell/God و 100 درصد کارت God/Spell/Mortal  کمیاب و حدود 100 درصد یک کارت God/Spell/Mortal حماسی و بالاتر است. علاوه بر این، صندوق جایزه استاندارد 1.69 درصد دارای یک کارت زودیاک نامیرا به صورت تصادفی است، و 98.31 درصد همراه با یک کوپن حیوان خانگی مرموز است که می تواند در تعویض بعدی برای حیوان خانگی Mytheria استفاده شود. هر دو صندوق طلا و الماس برای باز کردن، در برنامه باز کردن بسته بندی آینده که قرار است در وب سایت Mytheria برگزار شود، در دسترس خواهند بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: btcpeers



منبع