زمان خبر:13 دقیقه قبل

دنیای کریپتو به توسعه شبکه خود ادامه می دهد تا در برابر رقبای خود در فضا، رقیب قدرتمندی باقی بماند. این بار، Bitrue، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌های رمزارز، رسماً راه‌اندازی مرکز فارمینگ با بازده جدید خود را در 10 ژانویه 2022(20 دی) اعلام کرد. در واقع، این خبر باعث شادی و هیجان همه شرکت‌کنندگان در شبکه می‌شود.

این باعث شد که تیم Bitrue با استفاده از حساب رسمی شبکه در توییتر واکنش نشان دهد.

پست توییتی رویداد مهم آینده صرافی را بیان کرد. “مرکز جدید #YieldFarming Bitrue در 10 ژانویه در راه است! از BTR برای به حداکثر رساندن بازده و توکن های فارم خود در 150%+،  APY استفاده کنید. کشف کنید که چرا BTR قرار است به اولین #YieldToken جهان تبدیل شود.”

در زمان نگارش این مطلب، پست توییت قبلاً بیش از 125 بار بازتوییت شده است که با گذشت زمان 359 لایک افزایش یافته است. همچنین، این پست نظرات مختلفی را در سراسر جامعه رمزارز توییتر، جمع آوری کرد. برخی بسیار هیجان زده هستند، در حالی که برخی دیگر به سادگی منتظر افتتاح رسمی این رویداد هستند.

در همین حال، مرکز فارمینگ با بازده جدید صرافی، کاربران را قادر می‌سازد تا رمزارزهایی شبیه به استخرهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) استخراج کنند. در روز راه اندازی، Bitrue بیش از 20 استخر با APR بیش از 150٪ افتتاح خواهد کرد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که از بین دوره‌های شرط‌بندی متعدد متناسب با اشتهای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند.

از نظر فناوری، استخرها از دارایی دیجیتال بومی مبادله – BTR پشتیبانی خواهند کرد. BTR یا توکنیی که کاربر می‌خواهد استخراج کند، برای شروع فارم قابل استیک شدن است. بهتر از همه، BTR از زمان راه اندازی اولیه خود در جولای 2018(تیر 97) با موفقیت بیش از 300٪ نرخ رشد را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، Bitrue سابقه ارائه محصولات سرمایه گذاری نوآورانه را دارد، به طوری که Power Piggy در اوایل سال 2018(زمستان 96) اولین سرویس سرمایه گذاری ارز دیجیتال است که در هر نقطه از جهان راه اندازی شد. این مرکز جدید به Power Piggy و همچنین BTR Lockups، Vote Staking و سرویس‌های مختلف دیگری که از BTR برای ایجاد بازده برای کاربران استفاده می‌کنند، می‌پیوندد.



منبع