زمان خبر:33 دقیقه قبل

(رویترز) – لس آنجلس تایمز گزارش داد که کالیفرنیا در حال ارزیابی مجدد برنامه آزمایشی کامل خودران (FSD) شرکت تسلا (NASDAQ:TSLA) است تا مشخص کند که آیا نرم‌افزار این شرکت خودروهای الکتریکی باید تحت قوانین خودروهای خودران بخش خودروهای موتوری خود قرار گیرد یا خیر؟

FSD یک سیستم کمک راننده پیشرفته است که برخی از وظایف رانندگی را انجام می دهد، اما تسلا می گوید که وسایل نقلیه را کاملا خودمختار نمی کند. به گفته این شرکت، این ویژگی‌ها “نیاز به یک راننده کاملاً دقیق دارند.”

لس آنجلس تایمز گفت، دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) هفته گذشته تسلا را در مورد بررسی تنظیم کننده ایالتی مطلع کرده است.

بر اساس این گزارش، دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا گفت: “به‌روزرسانی‌های اخیر نرم‌افزار، ویدیوهایی که استفاده خطرناک از آن فناوری را نشان می‌دهد، تحقیقات باز توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها و نظرات کارشناسان دیگر در این فضا باعث ارزیابی مجدد شده است.”

براساس پست‌های ویدئویی کاربران بتا، در اکتبر سال گذشته (مهر)، وسایل نقلیه تسلا با آخرین نرم‌افزار 10.3 FSD بارها و بارها هشدارهای برخورد رو به جلو را ارائه می‌کردند که خطری فوری وجود نداشت. با این حال، تسلا این نرم افزار را ظرف یک روز بروزرسانی و مشکلات آن را کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Investing



منبع