زمان خبر:3 دقیقه قبل

آکسیا کوین(AXC)، که خود را به عنوان اولین رمزارز با کاهش تورم در جهان معرفی می کند، برنامه سهام خود را راه اندازی کرده است که پاداش های روزانه انعطاف پذیری را به کاربران ارائه می دهد.

خارج کردن AXC برای دوره‌های خاص می‌تواند به کاربران کمک کند تا پاداش‌هایی را در سهام خود دریافت کنند که مرکب است و روزانه پرداخت می‌شود. طبق گفته این پلتفرم، کاربران می توانند حداکثر پاداش سالانه 192٪ را دریافت کنند.

از آنجایی که میانگین بازده درصد سالانه (APY) بانک های ایالات متحده در ماه اکتبر(مهر) 0.06 درصد است، نرخ بهره حساب های پس انداز در کشورهای توسعه یافته بسیار پایین است. با این حال، بانک‌ها مملو از جریان نقدی مشتری هستند که در بحبوحه این همه‌گیری پس‌انداز و سپرده می‌شوند. این وضعیت به موازات افزایش تورم نشان می‌دهد که مشتریان خصوصی که با پول فیات بانکداری می‌کنند، ارزش صندوق خود را در طول زمان به دلیل نرخ‌های بهره جزئی و کاهش ارزش ثابت ارزها کاهش می‌دهند.

در همین حال، انگیزه AXIA از برنامه استیک این است که از کاربران خود در برابر نرخ تورم محافظت کند. Staking AXC عرضه در گردش را کاهش می دهد و بنابراین به رشد مداوم کل اکوسیستم کمک می کند. سیستم AXIA از هر سهم برای سوزاندن تعداد معادل سکه و افزایش ارزش AXC استفاده می کند. 

علاوه بر این، ارزش اضافی AXC نیز از دارایی های پشتیبان در خزانه داری AXIA ایجاد می شود. خزانه داری می تواند در طول زمان گسترش یابد در حالی که عرضه AXC در همان زمان کاهش می یابد. اینجاست که توکن‌ها در طول زمان کمبود پیدا می‌کنند، بنابراین به پذیرندگان اولیه و کل جامعه برای مشارکت در پروژه سهام پاداش می‌دهند.



منبع