زمان خبر:8 ثانیه قبل

پلتفرم Nitro League، یک بازی مسابقه‌ای غیرمتمرکز برای کسب درآمد، اکنون با رویکردی چند جانبه به سمت فضای NFT حرکت می‌کند. هدف این پلتفرم با شروع موفقیت آمیز این است که مسابقات مجازی را برای عموم مردم جذاب تر کند.

پس از موفقیت چشمگیر نیترو لیگ از زمان عرضه اولیه (IDO) آن در Polkastarter، بازی برای کسب درآمد همچنان به طور گسترده در همه پلتفرم ها شناخته می شود. علاوه بر این، با تغییر تمرکز بر بازی‌های بلاکچین و توکن‌های NFT، این تیم پروژه‌های جدیدی را برای مارس 2022 (اسفند 1400) مانند گاراژ مجازی، یک بازار NFT جدید و گیم‌پلی تک آهنگ اعلام کرده است.

گاراژ مجازی فضایی پیشرفته برای زمان گذراندن بازیکنان است. علاوه بر این، دارای کنترل های دیجیتال و ماشین آلات روباتیک با رابط کاربری آسان و مجهز به عملکردهای منحصر به فرد است. در اینجا، بازیکنان می‌توانند مجموعه NFT‌های خود را به نمایش بگذارند، ماشین‌های خود را ارتقا دهند، در بازی‌های کوچک به رقابت بپردازند و با کل جامعه Nitroverse تعامل داشته باشند.

بازار جدید NFT نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا NFT‌ها را خرید و فروش نمایند که نشان‌دهنده آیتم‌های درون بازی مانند چراغ‌های جلو، موتورها، عکس برگردان‌ها، کاپوت‌ها، نقاشی‌ها، تقویت‌کننده‌ها و چراغ‌های عقب هستند. هر بازیکنی می تواند ظاهر و حالات ماشین خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کند. در واقع، این راه را برای افزایش کمیاب بودن دارایی های NFT هموار می کند.

لازم به ذکر است که نیترو لیگ همیشه رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است. از زمان شروع به کارش به جمع آوری بازخورد برای تنوع بخشیدن به دنیای مسابقه مجازی پرداخته است. در نتیجه این نظر سنجی ها، تصمیم گرفت بر روی گاراژ مجازی و بازار NFT تمرکز کند.

نیترو ورس، متاورس نیترو لیگ، به بازیکنان این امکان را می دهد که به یک بازی مسابقه ای نوآورانه کاملاً عملیاتی که در یک محیط sandbox قرار داده شده است دسترسی پیدا کنند. توکن ها را می توان بر اساس مهارت بازیکن ها به دست آورد.

در نتیجه، نیترو ورس به عنوان یکی از پرطرفدارترین موضوعات در بخش فناوری امروزه از جمله رمزارزها و ورزش های الکترونیکی شناخته شده است. و همچنین، نیترو لیگ با پروتکل DAFI و پولینیت همکاری کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع