زمان خبر:13 دقیقه قبل

مایک تایسون (Mike Tyson)، بوکسور افسانه‌ای، مدت کوتاهی پس از اعلام اینکه با قدرت به سولانا (SOL) ورود کرده است، اکنون از ۵/۷ میلیون دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌پرسد که قیمت این رمزارز چقدر می‌تواند بالا برود.

تایسون که در سال ۱۹۸۶ به جوان ترین قهرمان سنگین وزن تاریخ تبدیل شد، همچنین توکن غیرمثلی Catalina Whale خود را که در بازار NFT سولانا خریداری کرده بود، به نمایش گذاشت.

پس از آن، تایسون پرسید که آیا بازار پیشرو NFT OpenSea پشتیبانی از سولانا را اضافه می کند یا خیر.

اوایل این هفته، او همچنین شروع به تبلیغ DREAM، ارز دیجیتال The Dream Foundation کرد و بر اهمیت بهبود سلامت روان در جامعه ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

باید با احتیاط از تایسون مشاوره سرمایه گذاری گرفت. او در سال ۲۰۰۳ پس از هدر دادن ثروت عظیم خود در عمارت ها، مهمانی های منحصر به فرد و ببرهای بنگال، ورشکست شد.

پیش بینی های صعودی
پس از رشد بیش از ۱۷،۵۰۰ درصدی در سال ۲۰۲۱، سولانا در حال تلاش برای به دست آوردن مجدد حرکت خود است و در حال حاضر با قیمت ۱۴۸/۷۴ دلار معامله می شود. این رمزارز ۴۳ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

جی پی مورگان (JPMorgan) اخیرا پیش‌بینی کرده که سولانا می‌تواند به عنوان پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو ظاهر شود و تسلط اتریوم در فضای مالی غیرمتمرکز را به چالش بکشد. بانک آمریکا نیز پیش بینی کرد که سولانا علیرغم عدم تمرکز نسبتا ضعیف، می تواند به “ویزای رمزارز” تبدیل شود.

با این حال، این شرکت با رقابت سایر «قاتلان اتریوم» مانند بایننس اسمارت چین، کاردانو و ترا مواجه است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع