زمان خبر:12 دقیقه قبل

مایکل جی. هسو(Michael J. Hsu)، مسئول کنترل ارز، نیاز به همکاری و هماهنگی با واسطه‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را برای درک بهتر ریسک‌های موجود در بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال 2 تریلیون دلاری برجسته کرد.
هسو که در انجمن مالی ترانس آتلانتیک با موضوع «آینده دارایی‌های رمزارزی و مقررات» صحبت می‌کرد، به موضوعات مختلف،صرافی رمزارزی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس اشاره کرد که هر کسی با اتصال به اینترنت می‌تواند در آن سرمایه‌گذاری کند و افزود:
جریان اصلی کریپتو با وجود عدم اطمینان قانونی و یک سری کلاهبرداری، هک و سایر رویدادهای مخرب رخ داده است. برای تنظیم‌کننده‌های مالی مانند من، سؤالات زیادی را مطرح می‌کند. توجه نظارتی کجا باید متمرکز شود؟ آنچه باید انجام شود؟ توسط چه کسی؟ و چرا؟”
به گفته هسو، دفتر کنترل ارز (OCC) به بانک ها یادآوری کرد که قبل از دریافت مجوز فدرال برای مشارکت در فعالیت های رمزارزی، توانایی خود را نشان دهند.

همچنین خطرات فزاینده در کریپتو را برجسته کرد زیرا دارندگان استیبل کوین‌های دارای پشتوانه دلار آمریکا اعتماد دارند که می‌توانند استیبل کوین‌های خود را به دلار آمریکا در صورت تقاضا، به همان میزان، بدون هیچ سؤالی بازخرید کنند:
اما اگر این اعتماد از بین برود چه؟ دارندگان استیبل کوین، با علم به اینکه اولین کسانی که بازخرید می‌کنند، بیشترین شانس را برای پس گرفتن پول خود خواهند داشت، به‌طور منطقی بلافاصله بازخرید می‌کنند.
هسو خواستار همکاری با واسطه‌های ارزهای دیجیتال برای به حداقل رساندن عواقب از دست دادن اعتماد به ارزهای دیجیتال است. او در پایان گفت: «در حالی که بانک‌ها و شرکت‌های اعتماد سابقه طولانی و موفقی در نگهداری و حفاظت از دارایی‌ها دارند، فناوری زیربنایی رمزارز و حاکمیت مرتبط با توکن‌های خاص، مجموعه‌ای از مسائل جدید را ارائه می‌کند که تحلیل و بررسی دقیق را ایجاب می‌کند.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع