زمان خبر:2 دقیقه قبل

فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند راه طولانی را از زمان رونق ICOها در سال‌های 2017-2018 (1396-1397) پیموده‌اند، زیرا افزایش سیستم های مالی غیرمتمرکز ناشی از انتشار Uniswap v1 منجر به انفجار پروژه‌ها و پروتکل‌هایی شده است که به توکن‌های NFT منتهی می‌شوند.

روزهایی که یک پروژه می‌تواند با اختصاص یک نام ساده و موفقیت‌های گذشته رشد کند، گذشته است، زیرا اکوسیستم در حال تکامل شبکه‌های بلاکچین به یک رویکرد توسعه فعال‌تر و نوآورانه‌تر برای مرتبط ماندن در جامعه و جذب کاربران و توسعه‌دهندگان نیاز دارد.

یکی از پروژه‌هایی که در اکوسیستم بلاکچین به‌عنوان اولین محرک در فضای انیمیشن که اکنون در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم فراگیر با صرافی غیرمتمرکز (DEX)، بازار NFT، خدمات VPN و توکن حکومتی است، Kishimoto Inu می باشد. پروژه ای که قرار است به مرکز انیمه های مبتنی بر بلاکچین تبدیل شود.

پس از راه اندازی بی سر و صدا و موفقیت آمیز پروژه در 18 اکتبر 2021 (27 مهر)، تیم توسعه دهنده پروژه تصمیم گرفت تا مرحله دوم نقشه راه خود را که شامل انتشار KishiSwap 2.0، صرافی غیرمتمرکز بومی جامعه کیشیموتو اینو است، انجام دهد. همراه با این دستاوردهای در حال ساخت، کیشیموتو همچنین در اولین موج SaitaMask در این هفته فهرست خواهد شد و نظر صدها هزار سرمایه گذار جدید بالقوه را به دست خواهد آورد.

هنگامی که برای اولین بار این پلتفرم عرضه شد، KishiSwap یک رابط کاربری ساده انیمه DEX بود که به کاربران امکان خرید و فروش NFT در اکوسیستم را می داد. اکنون، KishiSwap 2.0 به لطف ادغام یک لانچ پد که به کاربران امکان دسترسی زودهنگام به پروژه های مبتنی بر انیمه را می دهد که توسط تیم کیشیموتو اینو بررسی می شوند، به تکامل پروتکل ICO Kishimoto نیز به طور کلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تنها بهترین پروژه ها به آن دسترسی دارند. هنگامی که یک پروژه در کیشی سواپ فهرست شد، کاربران می‌توانند آن را با استفاده از اتریوم یا کیشیموتو خریداری کنند. علاوه بر ارائه راهی برای راه‌اندازی پروژه‌های جدید، نسخه ۲ DEX همچنین به دارندگان توکن اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را برای بازدهی جذاب به اشتراک بگذارند و در عین حال مجموعه کاملی از تحلیل‌ها را ارائه دهند تا بتوانند از آخرین فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خود به‌روز بمانند و به‌روز باشند.

برای خلاقان جامعه، KishiSwap همچنین شامل قابلیت ضرب NFT هایی است که می توانند در صرافی فهرست شوند، به این معنی که هرکسی می تواند وارد بازی NFT شده و با ایجاد سری NFT مبتنی بر انیمه محبوب بعدی خود، درآمد کسب کند.

کیشیموتو ابتدا در شبکه اتریوم شروع به کار کرد، اما از آن زمان تاکنون پل هایی را به زنجیره هوشمند بایننس، فانتوم و آوالانچ ساخته است که دسترسی گسترده ای به طرفداران رمزارزها در سراسر اکوسیستم که ممکن است به انیمه و جامعه کیشیموتو علاقه مند باشند، فراهم می کند. این پل‌ها همچنین به این معناست که سرمایه‌گذاران DEX می‌توانند با حداقل هزینه از زنجیره‌های بلوکی عبور کنند، به‌عنوان مثال، به جای پرداخت هزینه‌های سنگین گس در اتریوم، بایننس اسمارت چین Kishimoto را به اتریوم Kishimoto با کارمزد پایین 0.15 دلار به جای 81 دلار، در زمان نگارش این مقاله متصل کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coinquora



منبع