زمان خبر:11 دقیقه قبل

بایننس به دنبال راه‌اندازی مجدد خدمات صرافی رمزارزی و احتمالاً افتتاح شعبه جدیدی در تایلند پس از امضای قرارداد با Gulf Energy Development PCL است.
Gulf Energy Development PCL یک شرکت هلدینگ تایلندی است که توسط میلیاردر سارات راتاناوادی(Sarath Ratanavadi) اداره می شود و بر بخش انرژی تمرکز دارد.
طبق گزارش‌ها، Gulf Energy بر اساس این پیش‌فرض قوی که زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال تایلند در چند سال آینده شاهد «رشد سریع» خواهد بود، با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان توافق کرد.
تلاش‌های مشترک بین انرژی خلیج فارس، بایننس و دولت تایلند بر روی بررسی گزینه‌های بایننس در بازار تایلند متمرکز خواهد شد که ممکن است شامل افتتاح صرافی و تجارت‌های مرتبط در پادشاهی باشد.
سخنگوی بایننس در 17 ژانویه(27 دی) به رویترز گفت: “هدف ما همکاری با دولت، قانونگذاران و شرکت های نوآور برای توسعه اکوسیستم رمزارزی و بلاک چین در تایلند است.”
اقتصاد دیجیتال تایلند آماده است تا شاهد وضوح بیشتر مقرراتی برای معامله گران دارایی دیجیتال باشد. مدیر کل دپارتمان درآمد دولت تایلند پس از اعلام برنامه ریزی مالیات بر عایدی سرمایه 15 درصدی در 6 ژانویه(15 دی)، شفافیت نظارتی را در اولویت اصلی خود قرار داد.

در 9 ژانویه(18 دی)، انجمن دارایی دیجیتال تایلند بر اساس نگرانی معامله گران داخلی مبنی بر اینکه ممکن است ناخواسته کد مالیاتی را نقض کنند، خواستار توضیح در مورد مشخصات مالیات شد.
علیرغم پیشرفت‌های مثبت، بانک مرکزی تایلند بارها به بانک‌های تجاری و کسب‌وکارهای محلی درباره پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت هشدار داده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع