پروژه نکست ارث (Next Earth) قرار است توکن کاربردی خود، NXTT، را از طریق لانچ پد بومی خود برای پیشنهاد اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) به سرمایه گذاران خرد بفروشد.

NXTT در لانچ پد Next Earth به عنوان افتتاحیه IDO خود، شروع به کار کرد

طبق اعلامیه رسمی که توسط پروژه Next Earth Metaverse به اشتراک گذاشته شده است، پس از انتشار دراپ توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، تیم آن به عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز توکن خود نزدیک‌تر می‌شود.

در 22 ژانویه 2022 (2 بهمن)، فروش توکن در لانچ پد بومی ادغام شده با وب سایت اصلی Next Earth انجام می شود. برای واجد شرایط بودن قرار گرفتن در لیست سفید، حامیان Next Earth باید حداقل 100 دلار زمین توکنیزه در متاورس (Metaverse) خود خریداری کنند.

جزئیات و شرایط دقیق خرید توکن ها برای هر شرکت کننده IDO تنظیم می شود. همه شرکت کنندگان در چندین سطح گنجانده می شوند. هر لایه محدودیت تخصیص NXTT خود را خواهد داشت.

تخصیص ردیف، به تاریخ دقیق ثبت نام کاربر در پلتفرم و حجم خالص نقدینگی تزریق شده توسط وی برای خرید زمین توکنیزه در Next Earth بستگی دارد. علاوه بر این، رده‌های مختلف، دوره‌های واگذاری و برنامه‌های بازگشایی متفاوتی خواهند داشت. این محدودیت‌ها از تداخل IDO توسط کلاهبرداران یا دستکاری‌کنندگان، جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، اولین و پرشورترین شرکت‌کنندگان در انجمن می‌توانند از تخفیف ویژه روی توکن‌های NXTT برخوردار شوند.

از امروز، 350000 زمین مجازی NFT، توسط Next Earth در کمتر از پنج ماه فروخته شده است. این پروژه در آگوست 2021 (مرداد) در شبکه اصلی راه اندازی شد.

NEIP ها و ابتکارات خیریه آب و هوا در دستور کار هستند

گابور رتفالوی(Gabor Retfalvi)، بنیانگذار و مدیرعامل Next Earth، مجذوب فرصت‌هایی است که برای سرمایه‌گذاران و حامیان محصولش در چشم‌انداز بلندمدت باز می‌شود:

“10 تا 15 سال بعد، ما در متاورس زندگی خواهیم کرد. من ترجیح می دهم در دنیای کاملاً دموکراتیک زندگی کنم که در آن مالکیت و عاملیت واقعی بر اتفاقاتی که می افتد، دارم. به جای اینکه یک بازی ویدئویی که توسط یک شرکت بزرگ، تا حد زیادی پول درآورد..”

پس از انتشار توکن‌های NXTT، دارندگان آینده آن می‌توانند در همه‌پرسی‌های جامعه محور در مورد تمام ارتقاهای حیاتی پروتکل، حق نظر داشته باشند. اولین سری از پیشنهادات بعدی بهبود زمین(Next Earth Improvement Proposals) با اختصار NEIPs در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

همچنین، سهم درآمد این پروتکل، بین ابتکارات خیریه مختلفی که برای رسیدگی به تغییرات آب و هوای جهانی تنظیم شده اند، توزیع خواهد شد. تا اوایل سه ماهه اول سال 2022 (زمستان 1400)، تیم Next Earth مبلغ 800000 دلار به این محصولات اهدا کرده بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع