زمان خبر:4 دقیقه قبل

راه حل پیشرفته برای مدیریت هویت دیجیتال، SocialKYC، اکنون برای استفاده اولین کاربران خود آماده است. برای استفاده صحیح از آن، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال باید کیف پول KILT یعنی Sporran را فعال کنند.

SocialKYC روی پروتکل KILT Polkadot اجرا می شود
طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط BOTLabs Trusted Entity (B.T.E.)، شرکت تابعه متعلق به BOTLabs GmbH، ابزار تأیید SocialKYC روی پروتکل KILT فعال می شود.

SocialKYC که به صورت جفت با Sporran (کیف پول KILT) فعال می شود، ابزارهایی را برای ذخیره، مدیریت و ارائه اعتبار اجتماعی خود به کاربران ارائه می دهد.

SocialKYC می تواند یک کیت اعتباری برای همه کاربرانی که حساب های ایمیل و رسانه های اجتماعی را تأیید می کنند ایجاد کند.

اعتبار SocialKYC می‌تواند جایگزین چک‌های سنتی «KYC» مؤسسات بانکی و پلتفرم‌های متمرکز ارزهای دیجیتال شود.

SocialKYC اطلاعات شما را فراموش می کند. اما چه زمانی؟
برخلاف کیت‌های اعتباری کلاسیک، مجموعه داده‌های SocialKYC را می‌توان سفارشی کرد: کاربر می‌تواند انتخاب کند که کدام سرویس‌ها باید اجازه دسترسی به اعتبارنامه‌اش را داشته باشند.

اینگو روبه (Ingo Rübe)، بنیانگذار پروتکل KILT و مدیر عامل BOTLabs Gmbh تاکید می کند SocialKYC داده های ارائه شده توسط کاربران خود را ذخیره نمی کند:

برخلاف فرآیندهای ورود به سیستم ها در اینترنت تا به امروز، SocialKYC به محض صدور اعتبار، کاربر و اعتبارنامه را فراموش می کند. با این کار از به اشتراک گذاشته شدن، فروش یا کسب درآمد از اطلاعات شخصی شما توسط اشخاص ثالث بدون اطلاع یا منفعت شما جلوگیری می شود. از کسب و کار های سنتی گرفته تا متاورس، هر جا که به اعتماد اجتماعی نیاز باشد، فرصت‌ استفاده از SocialKYC وجود دارد.

ابزارهای Sporran و SocialKYC به عنوان پلاگین برای Google Chrome در دسترس هستند و هر دو ابزار با یک کلیک نصب می شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع