زمان خبر:55 ثانیه قبل

بعدازظهر پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که پشتیبانی iOS را برای نمادهای شش ضلعی NFT ارائه خواهد کرد. در حال حاضر، تنها مشترکین پولی Twitter Blue با استفاده از iOS، که هزینه آن 2.99 دلار در ماه است، می توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. طبق یک ویدیوی آموزشی، کاربران می توانند کیف پول خود را از جمله کیف پول کوین بیس، Rainbow، MetaMask، تراست والت، Argent یا Ledger Live متصل کرده و آن را به عنوان عکس نمایه خود تنظیم کنند که این فرآیند چند ثانیه طول می کشد.
کاربران همچنین می‌توانند درباره آواتارهای NFT یکدیگر، مانند صاحبان، سازندگان، توضیحات سری، و همچنین تأیید صحت در پلتفرم‌های شخص ثالث مانند OpenSea اطلاعات بیشتری کسب کنند. طبق گفته توییتر، این پلتفرم ارتباط مداوم با کیف پول رمزارزی فرد را حفظ نمی کند. با این حال، این شرکت آدرس کیف پول عمومی شخص را ذخیره می کند تا اطمینان حاصل کند که آواتار NFT همچنان حفظ می شود. اگرچه می توان آن را فقط از طریق Twitter Blue در iOS تنظیم کرد، عکس نمایه NFT در همه سیستم عامل ها قابل مشاهده خواهد بود.
عملکرد توسعه هنوز در مراحل اولیه است. توییتر در حال حاضر تنها از تصاویر ثابت مانند فایل‌های JEPG و PNG که بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) ساخته شده‌اند، از جمله استانداردهای توکن ERC-721 و ERC-1155 پشتیبانی می‌کند. اما اگر شخصی NFT را در حالی که هنوز به عنوان تصویر نمایه تنظیم شده است بفروشد یا انتقال دهد، با کلیک روی آن هیچ اطلاعاتی در مورد مالکیت آن نمایش داده نمی شود.

درهمین راستا، به گفته کاربر توییتر و علاقه‌مند به بلاک چین @HollanderAdam، به نظر می‌رسد که یک غریبه اینترنتی به سادگی می تواند هر NFT را از نمایه توییتر ذخیره کند، راست کلیک کرده، آن را برش داده و سپس از آن به عنوان آواتار خود استفاده کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 

 



منبع