زمان خبر:3 ثانیه قبل

روز پنجشنبه، اریک آدامز(Eric Adams)، شهردار نیویورک، اعلام کرد که اولین چک حقوق خود را به بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) دریافت می کند و وجوه آن روز جمعه می رسد. حقوق مستقیماً به صورت رمزنگاری پرداخت نمی شود. در عوض، ابتدا به صورت فیات به صورت دلار آمریکا صادر می شود و سپس به ارزهای دیجیتال در کوینبیس (Coinbase) تبدیل می شود.

به دلیل وزارت کار ایالات متحده(United States Department of Labor) و مقررات مختلف در سطح ایالت، کارمندان مقیم ایالات متحده معمولاً نمی توانند حقوق خود را مستقیماً از طریق ارز دیجیتال دریافت کنند. این موضوع تا حدی به این دلیل است که سرویس درآمد داخلی(Internal Revenue Service)، پرداخت‌های دستمزد دلاری را به عنوان درآمد طبقه‌بندی می‌کند، در حالی که مواردی مانند غرامت مبتنی بر سهام یا ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی طبقه‌بندی می‌شوند.

شهردار آدامز در رابطه با انتخاب روش پرداخت حقوق خود بیانیه زیر را صادر کرد:

“نیویورک مرکز جهان است و ما می‌خواهیم مرکز ارزهای دیجیتال و سایر نوآوری‌های مالی باشد. پیشرو بودن در چنین نوآوری به ما کمک می کند تا شغل ایجاد کنیم، اقتصاد خود را بهبود بخشیم و همچنان مغناطیسی برای استعدادها از سراسر جهان باشیم.”

مت فریزر(Matt Fraser)، مدیر ارشد فناوری نیویورک، افزود:

“این گام برداشته شده توسط شهردار، نمونه ای برجسته از این است که چگونه می توانیم مردم را از طریق فناوری با مجموعه گزینه های متنوع تری برای مدیریت امور مالی خود توانمند کنیم.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph



منبع