زمان خبر:2 ثانیه قبل

شرکت Amazon.com (NASDAQ:AMZN) ممکن است به زودی با ادعاهای یک هیئت کارگری ایالات متحده مبنی بر این که در بحبوحه یک کمپین سازماندهی، به طور غیرقانونی یکی از حامیان اتحادیه های کارگری را در انباری در نیویورک اخراج کرد،رو به رو شود

کایلا بلادو، سخنگوی هیئت کارگری روز جمعه در ایمیلی گفت که یکی از مقامات هیئت ملی روابط کار (NLRB) در بروکلین اخیراً دریافت که ادعاهای مربوط به این کارگر، Daequan Smith، شایستگی دارد و قصد دارد شکایتی علیه آمازون صادر کند، مگر اینکه شرکت پرونده را حل و فصل کند.

این توسعه اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد.

آمازون بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

شکایت جدید علیه آمازون به ادعای سازمان‌دهندگان کارگری و گروه‌های مدافع مبنی بر اینکه این شرکت از تاکتیک‌های غیرقانونی برای خنثی کردن اتحادیه‌ها استفاده می‌کند و در عین حال سود را بر ایمنی کارگران ترجیح می دهد، دامن می‌زند.

در ماه نوامبر، یکی از مقامات NLRB متوجه شد که آمازون به طور غیرقانونی در انتخابات اتحادیه در یکی از تأسیسات آلاباما که در آن کارگران با اکثریت قاطع مخالف تشکیل اتحادیه رای دادند، مداخله کرده است. نتایج دومین انتخابات در پایان ماه مارس شمارش خواهد شد.

اسمیت در یک انبار آمازون در استَتِن آیلند، نیویورک کار می کرد، که موضوع یک دادخواست انتخاباتی اخیر توسط گروهی از کارمندان است. یک کمپین جمع آوری کمک مالی که از طرف اسمیت در ماه نوامبر راه اندازی شد، می گوید که او پس از اخراج بی خانمان ماند.

NLRB این قدرت را دارد که کارگرانی را که به دلیل شرکت در فعالیت های اتحادیه اخراج شده اند به کار بازگرداند و خسارت کار از دست رفته را بدهد، اما نمی تواند انواع دیگر خسارت های مالی را اعطا کند.

 

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:investing



منبع