زمان خبر:2 ساعت قبل

روز جمعه، کسپر لبز(CasperLabs)، یک شرکت نرم افزاری بلاک چین، همکاری با شبکه خدمات مبتنی بر بلاک چین (BSN) را اعلام کرد. از طریق این قرارداد، که به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان نشانه بزرگداشت منعقد شده است، شبکه Casper به عنوان بلاک چین انتخابی به زنجیره شهر فوژو برای استفاده در توسعه‌های زیرساخت ارزهای دیجیتال دولتی و خصوصی در منطقه اضافه می‌شود. RockTree Capital، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک، نقش مهمی در پیشبرد توافق بین کسپر و شهر فوژو ایفا کرد.
همانطور که ذینفعان گفته اند، هدف اصلی این مشارکت این است که BSN را قادر سازد از مقیاس پذیری، امنیت و تمرکززدایی کسپر و همچنین استفاده از پروتکل بلاک چین با مجوز باز (OPB) برای رفع نیاز به استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه های تراکنش، سود ببرد. از زمان راه‌اندازی آن در سال 2019(1398)، BSN به بیش از 120 گره(node) شهری عمومی در سراسر چین گسترش یافته است و به عنوان مراکز داده در حال اجرا و پردازش تراکنش‌ها در شبکه‌های بلاک چین چتر خود عمل می‌کند.
Mrinal Manohar، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل CasperLabs، در مورد توسعه گفت:

BSN با مشارکت با Casper، از مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی کسپر سود می‌برد. استفاده از OPB استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه های تراکنش را حذف می کند. در مجموع، این کار را برای توسعه‌دهندگان در فوژو و اطراف آن آسان‌تر می‌کند تا برنامه‌های بلاک چین عمومی و خصوصی را با هزینه کمتر تولید کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع