زمان خبر:6 دقیقه قبل

از 27 ژانویه(7 بهمن)، صرافی رمزارزی بیت هامب(Bithumb) کره جنوبی به کاربران اجازه نمی دهد دارایی های رمزارزی خود را به کیف پول های خصوصی تایید نشده خارج کنند.
در 24 ژانویه(4 بهمن)، صرافی اعلام کرد که برداشت از کیف پول های تایید نشده را ممنوع می کند. Coinone در اواخر ماه گذشته سیاست مشابهی را تصویب کرد و سایر صرافی‌های اصلی Upbit و Korbit هستند.
سیاست جدید بیان می کند که کاربران فقط می توانند کیف پول خصوصی خود را ثبت کنند.
برداشت‌ها از هر صرافی متمرکز داخلی و صرافی‌های متمرکز خارجی با فرآیند احراز هویت دقیق مانند کراکن، Bitstamp، Blockchain.com، Bybit و بایننس آمریکا همچنان مورد تایید جهانی هستند.
خبرگزاری محلی مانی تودی(Money Today) گزارش داد که صرافی با فشار بانک شریک خود، Nonghyup Bank، برای تغییر سیاست به منظور پیروی از قانون سفر FATF مواجه شده است. قانون به گونه ای طراحی شده است که موسسات مالی از هویت فرستنده و گیرنده وجوه در سراسر مرزها مطلع شوند.

هر صرافی کریپتو کره جنوبی که جفت ارزهای معامله وون کره ای (KRW) را ارائه می دهد، باید یک بانک شریک داخلی داشته باشد که حساب های بانکی با نام واقعی را برای کاربرانش صادر کند. یک بانک شریک می تواند تأثیر زیادی بر سیاست های صرافی داشته باشد، همانطور که در مورد Nonghyup به Bithumb و Coinone وجود دارد.

تاکنون، صرافی‌های Upbit و Korbit هیچ تغییری در سیاست‌های مربوط به کیف پول‌های کریپتو شخصی صادر نکرده‌اند. صرافی‌ها ملزم خواهند بود تا این سیاست‌ها را تا 25 مارس(5 فروردین 1401) تنظیم کنند، زمانی که دولت کره لازم بداند همه صرافی‌ها چنین سیاست‌هایی را اتخاذ کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع