زمان خبر:2 ساعت قبل

Spellfire، اولین کارتی که کارت‌های NFT قابل لمس را معرفی کرد، اعلام کرد که در تاریخ 27 ژانویه 2022(7 بهمن) در Huobi Primelist فهرست می‌شود. علاوه بر این لیست، Spellfire فاش کرد که توکن SPELLFIRE آن در دو لانچ پد Daomaker و  GameFi در 25 و 26 ژانویه (5و6بهمن) راه‌اندازی می‌شود.

این بدان معناست که روزهای آتی با مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای بازیکنان بازی با ورق کلکسیونی (CCG) و کمپ Spellfire پر خواهد شد. Spellfire ادعا می کند که به دست آوردن Primelist تضمین می کند که شهرت خود را حفظ می کند و در عین حال سطح جدیدی از دید را به دست می آورد.

طبق گفته تیم Spellfire، فهرست‌بندی در Huobi راهی بی‌نظیر برای دسترسی به توکن SPELLFIRE در اختیار جامعه خود قرار می‌دهد. در نهایت، فرصت جدیدی را برای آنها باز می کند تا از بازیکنان و سرمایه گذاران بالقوه استفاده کنند.

این اطلاعیه درست پس از اعلام تکمیل دوره های تامین مالی منتشر می شود. این پروژه تاکنون 3.8 میلیون دلار جمع آوری کرده است و توسط شرکت های سنگین وزن صنعتی مانند DAO Maker و Shima Capital حمایت می شود.

طبق گزارش ها، این بازی یکی از اولین بازی های موجود در بازار است که دارای کارت های NFT قابل لمس است. علاوه بر این، هر NFT به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه می شود، کاملاً قابل ارتقا و کلکسیونی است.

Spellfire Re-Master the Magic برداشت جدیدی از یکی از مهم ترین بازی های کارتی کلکسیونی دهه گذشته (CCG) است. Spellfire با پشتیبانی طراحی مدرن بلاک چین، NFTها و Play-to-Earn، تأیید می کند که آماده است تا در زمان مناسب دوباره وارد بازار شود.

 Spellfire مالکیت را در قالب کارت‌های مبتنی بر NFT به بازیکنان خود باز می‌گرداند. بنابراین، بازیکنان می توانند در یک بازی که دوست دارند شرکت کنند و در عین حال درآمد غیرفعالی کسب کنند. کارت‌های NFT قابل لمس در این بازی وجود دارند که آن را به یکی از اولین‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. هر NFT در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال موجود است، کاملاً قابل ارتقا و بسیار کلکسیونی است. بهتر از همه، دارندگان کارت NFT اصلی می توانند انتظار داشته باشند که تا 10 برابر بازده سرمایه گذاری در درآمد غیرفعال به دست آورند. بازیکنان همچنین این فرصت را دارند که کارت های NFT خود را شخصی سازی و ضرب کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.



منبع