۱.
دو باند قیمتی در بیت‌کوین وجود دارد؛ اولی باند خرید منصفانه است که شکستن این محدوده بیت‌کوین را در قیمتی منصفانه برای خرید قرار می‌دهد.
.
محدوده بعدی باند کف قیمت است. بیت‌کوین فقط ۴ روز (۰.۰۱%) از عمر خود را زیر این محدوده سپری کرده است و می‌توان گفت این باند مهم‌ترین حمایت بیت‌کوین در تمام ادوار بوده است.
۲.
در چرخه سال ۲۰۱۳، زمانی که بیت‌کوین باند خرید منصفانه را شکست، به باند کف قیمت رسید و این اتفاق فقط یکبار به وقوع پیوست.
۳.
اما در چرخه ،۲۰۱۷ بیت‌کوین پس از شکست باند خرید منصفانه ۳ بار باند کف قیمت را لمس کرد و هیچ‌گاه هم موفق نشد که به بالای باند خرید منصفانه برسد.
۴.
اما چرخه ۲۰۲۱ سنت‌شکنی کرد و توانست پس از شکست باند خرید منصفانه بار دیگر به بالای آن برسد. بااین‌حال در ریزش اخیر باز هم این محدوده شکسته شد و درحال حاضر زیر این محدوده قرار داریم.
.
درحال‌حاضر اگر بیت‌کوین بخواهد مانند همیشه عمل کند و به باند کف قیمت برسد، هدف بیت‌کوین محدوده ۲۹۹۰۰ تا ۳۲۶۰۰ خواهد بود.
.
باید دید بیت‌کوین می‌تواند بار دیگر از این محدوده رو به بالا حرکت کند یا به پایان چرخه سال ۲۰۲۱ خود رسیده و باید منتظر چرخه جدید برای سقف تاریخی جدید باشیم.
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
اهمیت: مهم
.
#کف_بیتکوین # ریزش_بیتکوین #آنالیز_بیتکوین #ارزدیجیتال #بیتکوین