زمان خبر:12 دقیقه قبل

به گزارش Politico، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل FTX به راه اندازی یک کمیته فعالیت سیاسی (PAC) جدید و بزرگ دموکرات به نام “از آینده ما محافظت کنید” کمک کرده است.

این کمیته فعالیت سیاسی ۱۰ میلیون دلار را برای کمپین نامزدهای منتخب که می توانند چشم انداز بلندمدتی در مورد برنامه های سیاستی اتخاذ کنند، اختصاص خواهد داد.

مایکل سادوسکی (Michael Sadowsky)، رئیس این گروه، می‌گوید که نیاز به سیاست‌گذارانی آینده‌گرا وجود دارد که به طور بالقوه مانع از شیوع یک ویروس جهانی دیگر شوند:

با نگاهی به دو سال گذشته، واضح است که ما نیاز به قانونگذارانی داریم که روی آینده ما متمرکز شوند، نه فقط حال ما.

این کمیته قبلاً از نمایندگان پیشرو، لوسی مک باث (Lucy McBath) (D-GA) و ریچی تورس (Ritchie Torres) (D-NY) و همچنین نیکی بودزینسکی (Nikki Budzinski)، مدیر اجرایی سابق دولت بایدن، که پیشنهادی برای کرسی ناحیه سیزدهم کنگره ایلینوی ارائه داده، حمایت کرده است.

نوع دوستی موثر
بنکمن-فرید، که دارایی خالص او ۱۴/۹ میلیارد دلار است، با چشم انداز سیاسی آمریکا غریبه نیست. در نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ۹۹)، او به عنوان دومین کمک کننده بزرگ و شخصی به کمپین ریاست جمهوری جو بایدن ظاهر شد و ۵/۲ میلیون دلار هزینه کرد که با کمک های مالی سایر بزرگان مانند رید هستینگز (Reed Hastings)، مدیر عامل نتفلیکس همخوانی داشت.

حالا او میلیون‌ها دلار را به این کمیته بزرگ سرازیر کرده است. کمیته ای که دومین PAC بزرگ لیبرال در چرخه انتخابات ۲۰۲۰ بود.

بنکمن-فرید بارها اعلام کرده است که قصد دارد بیشتر ثروت خود را در جهت ساختن جامعه ای بهتر با “نوع دوستی موثر” اهدا کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: U.today



منبع