زمان خبر:14 دقیقه قبل

Botpla، یک اکوسیستم چند زنجیره ای که برای بازی مبتنی بر UX Play-To-Earn NFT ایجاد شده است، در ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ یک İDO (پیشنهاد اولیه DEX) را برای جامعه خود اعلام کرده است. این شرکت تنها 37.5 میلیون توکن BOT را به قیمت 0.016 دلار برای فروش فهرست خواهد کرد که مجموعاً 600000 دلار است.

“ما تصمیم گرفتیم برای فروش توکن BOT فقط از بازارهای شریک استفاده کنیم. آنها به طور کامل اهمیت و ارزش راه حل های Botpla را درک می کنند. بنابراین، می‌توانید توکن‌ها را در فروش توکن‌های عمومی به‌طور انحصاری در لانچ پدهای Oxbull، Gamestarter، Moonstarter خریداری کنید. ما تاریخ را بعداً اعلام خواهیم کرد.” این شرکت چنین توضیح داد.

توکن‌های BOT به‌عنوان یک ابزار پرداخت داخلی و برای دریافت جوایز و پاداش‌های اضافی برای شرکت در تولید محصول و سهام استفاده می‌شوند. با توکن‌های BOT، کاربران می‌توانند برای محصولات دیگر در پلتفرم پول پرداخت کنند، NFT‌های کلکسیونی و بازی بخرند، در قرعه‌کشی شرکت کنند، بازیکن بازی Play-2-Earn شوند. نسخه دمو آن در سه ماهه دوم سال جاری منتشر خواهد شد.

در آینده نزدیک، تیم توسعه Botpla قصد دارد تعدادی محصول دیگر را روانه بازار کند. به طور خاص، پل های بلاک چین Solana و Polkadot، یک کیف پول چند منظوره BOT، که در آن کاربران قادر خواهند بود:

  • مبادله ارزهای دیجیتال در پلتفرم داخلی DEX؛
  • ارسال ارزهای دیجیتال با استفاده از تلفن همراه؛
  • مبادله ارزهای دیجیتال با پول فیات و برداشت به کارت اعتباری؛
  • پرداخت برای کالاها و خدمات با یک کلیک؛
  • و خیلی بیشتر.

“ما در حال ایجاد یک اکوسیستم منحصر به فرد هستیم که برای حل مشکلات اصلی بازار طراحی شده است که پیچیدگی خدمات و امنیت پایین برنامه ها می باشند.”

با توجه به پیشرفت‌های ما، استفاده از ارزهای دیجیتال نه تنها ساده، بلکه ایمن نیز می‌شود. هر یک از خدمات ما به کاربران این امکان را می دهد که مشکلات خود را حل کنند، حتی اگر دانش عمیقی در زمینه بلاک چین و ارزهای دیجیتال نداشته باشند.

تا پایان ماه مارس(اوایل فروردین 1401)، توسعه دهندگان قصد دارند عملکردهای DEX، مزرعه داری و سهام را راه اندازی کنند و همچنین شرکای جدیدی را جذب کنند.

درباره Botpla

Botpla یک اکوسیستم چند زنجیره ای است که به طور خاص برای بازی مبتنی بر UX Play-To-Earn NFT ساخته شده است، با کیف پول چند منظوره، قرعه کشی، بازار NFT، پیام رسان، پلتفرم DEX و یکپارچه سازی بازی Play-2-Earn که توکن بومی BOT ابزار اصلی پرداخت اکوسیستم خواهد بود.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coinquora



منبع