زمان خبر:11 دقیقه قبل

سندباکس(Sandbox) روز پنجشنبه اعلام کرد که با Warner Music Group یا WMG همکاری می کند تا یک پارک موضوعی موسیقی و محل برگزاری کنسرت در متاورس بازی ایجاد کند. گروه موسیقی وارنر، LAND در سندباکس میزبان کنسرت‌ها و تجربیات زنده با هنرمندان و استعدادهایی است که توسط WMG ارائه می‌شوند.
این ابتکار اولین ورود وارنر موزیک به قلمرو متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) بود. طبق بیانیه ای که با Cointelegraph به اشتراک گذاشته شده است، هدف آن ایجاد تجربیات اجتماعی فراگیر است که می تواند هنرمندان Warner Music را توانمند کند. Sandbox می‌تواند راه‌حل دیگری را برای هنرمندان فراهم کند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند، سرگرمی‌های مجازی را تجربه کنند و جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنند و در عین حال به جامعه جهانی دسترسی پیدا کنند.
سباستین بورگت(Sebastien Borget)، رئیس عملیاتی و یکی از بنیانگذاران The Sandbox، گفت که این مشارکت “متاورس را یک گام به جلو در جهت ابتکارات متعلق به طرفداران و جامعه محور می آورد.”
او افزود: «ما The Sandbox را به عنوان یک مقصد سرگرمی سرگرم‌کننده شکل می‌دهیم که در آن سازندگان، طرفداران و بازیکنان می‌توانند از اولین تجربه‌های همه جانبه لذت ببرند و از طریق NFT با هنرمندان موسیقی مورد علاقه خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند».

زمین دیجیتال همچنان در تقاضای بالایی قرار دارد، و حجم معاملات بالای مداوم در Sandbox، آن را یکی از رقابتی ترین متاورس ها برای رقیب Decentraland تلقی کرده است. به گفته این شرکت، Sandbox در مارس 2022 (اسفند 1400)یک فروش LAND برگزار می کند تا به طرفداران موسیقی اجازه دهد LANDS مجاور ملک WMG را خریداری کنند.
WMG، متشکل از لیبل‌های ضبط مانند آتلانتیک، وارنر رکوردز، الکترا و پارلوفون، آخرین شریکی است که املاک و مستغلات را در Sandbox خریداری کرده و به The Walking Dead، Snoop Dogg، Adidas، Steve Aoki، The Smurfs و CryptoKitties می‌پیوندد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع