۱.
ل Dappradar یک وب‌سایت کاربردی برای جست‌و‌جوی اطلاعات و دسترسی به اپلیکیشن‌های غیر‌متمرکز در حوزه دیفای، NFTها، Market Placeها، گیمینگ و کالکشن‌ها به شمار می‌رود. هدف Dappradar ایجاد نقشی مانند گوگل‌پلی یا اپ استور در حوزه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که در آن امکان رتبه‌بندی دی‌اپ‌ها بر اساس تعداد کاربران، تعداد تراکنش‌ها، حجم سرمایه موجود و غیره فراهم شده است.
.
۲-توکن دی‌اپ رادار، $RADAR نام دارد و شما با وصل کردن ولت خود به وب‌سایت می‌توانید در ایردراپ آن شرکت کنید. برای دریافت ایردراپ RADAR، بایستی ایمیل خود را ثبت نمایید و در ۶ ماه گذشته، با یک دی‌اپ اتریومی در Dappradar کار کرده باشید. RADAR یک توکن حکومتی به شمار می‌رود و بنا بر وایت پیپر، برای مشارکت کاربران به آن‌ها پاداش داده می‌شود. همچنین قابلیت استیک کردن برای دارندگان این توکن فراهم شده است. با هولد کردن توکن RADAR، این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا از قابلیت‌های Dappradar Pro بهره‌مند شوند.
۳.
در قسمت Rankings، می‌توانید پروژه‌های برتر حوزه‌های مختلف را ازنظر حجم سرمایه در گردش و تعداد کاربران در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده کنید. این امکان برای کاربران فراهم شده است تا با فیلتر بلاک‌چین و اپلیکشین‌های غیر‌متمرکز، دقت بیشتری در جست‌وجوی خود داشته باشند. برای جست‌وجوی دقیق‌تر، می‌توانید وارد بخش مربوط به هر حوزه شوید و شاخص‌های اختصاصی مرتبط با آن حوزه را به‌صورت کلی یا در بلاک‌چین‌های مختلف مشاهده کنید.
۴.
در قسمت Airdrops، ایردراپ‌های آتی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز وجود دارد و می‌توانید در آن‌ها مشارکت داشته باشید.
۵.
قابلیت Swap کردن توکن ها با استفاده از پروتکل 0x بر بلاک‌چین‌های مختلف فراهم شده است و کارمزد مجزایی از کاربران (به‌جز گس فی‌ شبکه) دریافت نمی‌شود.
۶.
با کلیک روی هر پروژه، به لینک پلتفرم مربوط دسترسی خواهید داشت و می‌توانید شاخص‌های مربوط به آن مانند ارزش قفل‌شده، نماد توکن و مارکت کپ آن، تعداد تراکنش‌ها و غیره را بررسی کنید.
۷.
در قسمت Portfolio نیز می‌توانید ارزش دارایی‌های ولت خود را در طول زمان دنبال کرده و آن را مدیریت کنید.
.
به نظر شما این پلتفرم می‌تواند جایگاه خود را به‌عنوان یک دی‌اپ استور تثبیت کند؟
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
اهمیت: مهم
.
#بلاکچین #دیفای ##کریپتو #اپ_استور #گوگل_پلی #ارزدیجیتال #دی_اپ