زمان خبر:31 ثانیه قبل

جان تودارو (John Todaro)، تحلیلگر سهام Needham، روز جمعه در یادداشتی به مشتریان گفت، کیف پول سخت‌افزاری رمزارزی Arculus باعث افزایش درآمد مالک خود، شرکت CompoSecure (NASDAQ:CMPO)، می‌شود، زیرا به دنبال به دست آوردن موقعیت در کنار رقبای کیف پول های سخت افزاری سرد مانند Ledger و Trezor است.

ذخیره سازی سرد راهی برای نگهداری رمزارزها به صورت آفلاین به جای یک صرافی متصل به اینترنت است.

تودارو می‌بیند که Arculus تا پایان سال جاری به یکی از سه ارائه‌دهنده بزرگ کیف پول سخت‌افزاری رمزارزی تبدیل می‌شود و انتظار دارد رشد درآمد مادی از این بخش در طول سال 2023 (1402) ادامه یابد.

تودارو تخمین زد که CompoSecure می تواند 160,000 واحد Arculus در سال جاری و 840,000 واحد در سال 2023 بفروش رساند. در حالی که لجر و ترزور به لطف “وفاداری” مشتری هایشان، کیف پول‌های بیشتری را طی آن سال‌ها خواهند فروخت، تودارو فکر می‌کند که این بازه زمانی سریع‌ترین رشد برای Arculus خواهد بود.

تودارو و تیمش شاهد رشد مستمر در حریم خصوصی هستند و انتظار دارند نرخ رشد مرکب 6.4 درصدی سه ساله برای آدرس‌های بیت کوین و نرخ رشد 32.4 درصدی برای آدرس‌های مبتنی بر اتریوم باشد. تودارو CompoSecure را با رتبه خرید و هدف قیمتی 14 دلاری راه‌اندازی کرد که بیش از 80 درصد افزایش نسبت به سطوح فعلی را نشان می‌دهد. سهام این شرکت در سال 2022 تاکنون حدود 7 درصد کاهش یافته است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع