مایک مک گلون(Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ اینتلیجنس(Bloomberg Intelligence)، معتقد است که بیت کوین(Bitcoin) و اتریوم(Ethereum) هنوز در روزهای اولیه پذیرش هستند.

او انتظار دارد این دو ارز دیجیتال بزرگ به دلیل پویایی عرضه و تقاضا به افزایش قیمت خود ادامه دهند.

مک گلون معتقد است که فقط اتفاقات غیر قابل پیش بینی می تواند جلوی تکثیر این ارزهای دیجیتال را بگیرد.

در اوایل این ماه، این تحلیلگر پیش بینی خود مبنی بر اینکه بیت کوین و اتریوم تا پایان سال 2022 (پاییز 1401) به ترتیب به 100000 دلار و 5000 دلار خواهند رسید، دو برابر کرد.

در ماه دسامبر(آذر)، مک‌گلون پیش‌بینی کرد که بیت کوین از بازار سهام ایالات متحده بهتر خواهد بود.

او انتظار دارد که سولانا(Solana) و بایننس کوین (BNB) در کنار بیت کوین، اتریوم و تتر(Tether)، در پنج رتبه اول باقی بمانند.

در همان زمان، مک گلون به شدت از دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba Inu) انتقاد کرده است. او اخیراً گفت که بازار باید از وجود چنین میم کوین هایی پاک شود تا بلو چیپ ها رشد کنند.

فدرال رزرو ایالات متحده (U.S. Federal Reserve)، به عنوان بزرگترین مانع برای گاوهای ارزهای دیجیتال شناخته می شود. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، گلدمن ساکس(Goldman Sachs) اخیراً گفته است که بیت کوین بیش از هر زمان دیگری در برابر افزایش نرخ بهره در آینده آسیب پذیر است، زیرا اکنون تمایل به معامله با دارایی های مالی سنتی دارد.

بیت کوین و اتریوم به ترتیب 44.67 درصد و 46.16 درصد از بالاترین رکورد خود، افت کردند.

در اوایل این هفته، برترین ارز دیجیتال، بیت کوین، برای مدت کوتاهی به زیر 33000 دلار سقوط کرد و کل بازار را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

مک گلون در یادداشت تحقیقاتی خود که در اوایل ژانویه(دی) منتشر شد، با اشاره به سقوطی که در دسامبر 2018 (آذر 1397) رخ داد، نوشت که 30000 دلار ممکن است به سطح جدید 3000 دلار برای بیت کوین تبدیل شود.

سپتامبر گذشته(شهریور)، او دقیقاً پیش‌بینی کرد که یک صندوق معامله‌شده مبتنی بر مبادلات بیت‌کوین(bitcoin ETF) در ماه اکتبر(مهر) تأیید می‌شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع