زمان خبر:2 دقیقه قبل

کافه‌ای در شمال شرقی تایلند با افزودن تعدادی از صفحات نمایش به محیط کافه ، جدیدترین روندهای بازار رمزارزها را نشان می دهد و در کنار قهوه و کیک ، توصیه های سرمایه گذاری به مشتریان ارائه می دهد. این کافه در تایلند به پاتوق معامله گران ارز دیجیتال تبدیل شده است.

مشتریان کافه رستوران HIP علاوه بر ساختن فضای بیرونی آرام با درختان شکوفه گیلاس می توانند قهوه سردی را صرف کنند و در عین حال ، از لب تاپ خود به بازار ارز های دیجیتال خیره شوند. علاقه فزاینده مردم این کشور به دارایی‌های دیجیتال در تایلند ، نهاد های نظارتی کشور را نگران کرده است.

دتنارونگ ساتیانفوت( Detnarong Satianphut)، معامله گر 35 ساله رمزارزها عنوان کرد:

“حضور یافتن در این کافه برای من جذاب و جالب است زیرا با افرادی آشنا می‌شوم که علایق مشترکی با من دارند.”

“ما به عنوان معامله گران ارز دیجیتال در این کافه به تبادل اطلاعات می پردازیم و در دنیای معاملات با میلیون ها نفر مواجه هستیم.”

بر اساس جدیترین داده های رسمی، ارزهای دیجیتال در تایلند به سرعت ،توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و در ماه نوامبر (آبان-آذر) ،251 میلیارد بات (7.62 میلیارد دلار) دارایی دیجیتال در این کشور معامله شد.

در اوایل این ماه، بنا براعلام این کشور، استفاده از دارایی های دیجیتال به عنوان شیوه ای از پرداخت ، قانون مند خواهد شد. مقامات تایلندی در زمینه خطرات احتمالی ثبات مالی و سیستم اقتصادی هشدار می دهند.

کافه HIP که از سال 2013 کار خود را آغاز کرده است، در سال 2020، به فضای ارزهای دیجیتال مزین شد.

از آن زمان، به گفته کارکنان، مشتریان آن دوبرابر شده است. بنا بر اعلام مدیر این کافه ، Oakkharawat Yongsakuljinda، این کافه فرصت های سرمایه گذاری جایگزین در استان ناخون راچاسیما ارائه می دهد.

گفتنی است که در این کافه ، مشاوره رایگان سرمایه گذاری ارائه می شود و همچنین HIP به دنبال ساختن رمزارز خود است.

بیت کوین،سرشناس ترین رمرارز بازار اخیرا به کف قیمتی شش ماه گذشته خود کاهش یافت.

Apakon Putnok معمامله گر 23 ساله عنوان کرد:
“در اختیار داشتن صفحه های نمایش بسیار کمک قابل توجهی به ما می کند… ما فوراً تمامی عوامل احتمالی در بازار را بررسی می کنیم و به تجزیه و تحلیل آنها می پردازیم که آیا باید خریداری کنیم و یا خبر.”

 

3EZS6QABTZO3HDJDBZ6GJEUU74 300x201 - این کافه رستوران در تایلند علاوه بر قهوه و کیک، مشاوره ارز دیجیتال ارائه می دهد

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: reuters



منبع