زمان خبر:1 دقیقه قبل

اونور آلتان تان (Onur Altan Tan)، مدیر اجرایی شرکت رمزارزی ترکیه ای، Bitci، در مصاحبه ای گفت: این شرکت به توسعه بین المللی چشم دوخته است که برزیل و اسپانیا اولین کشورهای در صف هستند.

رویترز روز دوشنبه گزارش داد که این شرکت قصد دارد در ماه آینده یک پلتفرم تجاری در برزیل راه اندازی کند و قصد دارد یک پلتفرم تجاری اسپانیایی را در ماه مارس (اسفند) افتتاح کند.

بیت چی یک صرافی رمزارزی، یک مرکز استخراج، و توکن‌های طرفداری را با مشارکت برندهای ورزشی بزرگ ارائه می‌کند. سال گذشته، این شرکت برای تیم‌های ملی فوتبال برزیل و اسپانیا، تیم های باشگاهی متعدد، از جمله لیگ برتر انگلیس و تیم‌ ملی فوتبال اسکاتلند، توکن‌های هوادار راه‌اندازی کرده است.

آلتان تان گفت: “ما در حال افتتاح یک صرافی رمزارزی در برزیل هستیم زیرا دارایی های ارزشمندی در آنجا داریم. ما توکن های هواداری تیم ملی برزیل را منتشر کرده ایم و با شش باشگاه دیگر نیز به توافق رسیده ایم.” برزیل در ماه‌های اخیر به دلیل تورم و کاهش ارزش پول ملی، شاهد رونق رمزارزها بوده است. سال گذشته، بیت چی در ترکیه استفاده از رمزارزها را برای پرداخت ممنوع کرد. با این وجود، تورم بالا و کاهش ارزش لیر در برابر دلار برای محبوبیت رمزارزها مفید بوده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع